معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم انبیاء:

دشمنان هزینه‌های بزرگی را برای تزلزل فکری و اعتقادی مردم ایران انجام می‌دهند

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم انبیاء گفت: امروز دشمنان بزرگ‌ترین هزینه‌ها را برای تزلزل فکری و اعتقادی مردم ایران انجام می‌دهند.
کد خبر: ۳۲۰۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸ - 27November 2018

امروز دشمنان بزرگ‌ترین هزینه‌ها را برای تزلزل فکری و اعتقادی مردم ایران انجام می‌دهندبه گزارش دفاع‌ پرس از همدان، سردار «علی شادمانی» معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم انبیاء در تجمع بسیجیان عاشورایی در ملایر با اشاره به سخنان رهبری در جمع فرماندهان بسیج، اظهار داشت: بر اساس فرموده رهبری، بسیجی باید متکی به بصیرت بوده، توجه به لایه‌های بسیج داشته و نباید جناحی باشد بلکه باید مردمی بوده و بسیجیان به مسائل سیاسی کشور آگاهی داشته و هیأت‌های اندیشه ورز در بسیج تشکیل شود.

وی با بیان اینکه بسیجی نباید جناحی عمل کند و در رفتار و کردار خود باید رهبری را الگو قرار دهد، گفت: بسیج لایحه‌های متعددی دارد و همه باید به بسیج کمک کنند تا قدرت و بصیرتش افزایش یابد.

شادمانی با تاکید بر اینکه بسیجی باید دارای بینش دینی و حسینی باشد، ابراز داشت: یک بسیجی باید دائم مواظب رفتار و‌ کردار خود در جامعه بوده تا بتواند الگویی واقعی برای بقیه اقشار مختلف باشد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم انبیاء با بیان اینکه بسیجی مظهر واقعی مردم سالاری دینی است و افتخار ما این است که انقلاب و ‌حکومت و نظام ما  مردمی‌است  تصریح کرد: مظهر این مردم سالاری دینی همین بسیج است.

این مسئول یکی از اقدامات مهم بسیج را محرومیت زدایی و کمک به اقشار ضعیف جامعه دانست و اضافه کرد: بسیج در جنگ 8 ساله و امروز  نیز در جبهه مقاومت از هیچ‌کمکی دریغ نکرده است.

وی با تاکید بر اینکه راه دفاع از انقلاب، آرمان‌های نظام و شهدا، راه بسبج است، گفت: بسیج باید در درون خود هیأت‌های اندیشه ورز داشته  تا اندیشه‌های بسیج رشد کند چراکه تشکیل هیأت‌های اندیشه‌ورز در درون بسیج یکی از تأکیدات و 5 اصل مهم رهبری برای بسیج است که فرماندهان سپاه و بسیج باید در این زمینه تلاش و اهتمام بیشتری داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم انبیاء با بیان اینکه کشور ما طی 10سال گذشته یک هزار و 320 میلیارد دلار درآمد ارزی داشته است، ادامه داد: امروز کمتر از یک صدم از درآمدهای ارزی ما خرج جبهه مقاومت شده که دستاوردهای مهمی نیز به دنبال داشته  در غیر این صورت  باید صدها برابر این مبلغ را برای امنیت مرزهای کشومان هزینه ‌می‌کردیم.

شادمانی با تاکید بر اینکه امروز دشمنان بزرگترین هزینه را برای ایجاد تزلزل فکری در افکار ملت و ایجاد خدشه  در مسیر نظام و حکومت می‌کنند، ابراز داشت: ضروری‌است به جای گوش سپردن به این  یاوه‌گویی‌ها و سخنان بیهوده دشمنان به فرمایشات الهی، شهدا و  و‌مقام معظم  رهبری گوش دهیم تا دچار تزلزل نشویم.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از تأکیدات  مقام معظم رهبری این است که اگر برخی مسئولان دچار تخلف و ضعف در عملکرد بودند نباید این ضعف و‌ کوتاهی را به حساب انقلاب نوشت.  امیدوار کردن مردم  به آینده یکی دیگر از تاکیدات مقام معظم رهبری است که مسئولان نباید با بیان مشکلات وضع جامعه را تیره و تار نشان دهند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم انبیاء با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: امروز هسته مقاومت در کشورهای لبنان، عراق، یمن و فلسطین تشکیل شده و امروز این هسته‌های مقاومت به قدرت پایدار در منطقه تبدیل شده است.

این مسئول با بیان اینکه شهرستان ملایر دارای شناسنامه معتبری است، متذکر شد: این اعتبار به لحاظ حضور گسترده مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب، حضور در 8 ساله دفاع مقدس و حمایت 40 ساله از انقلاب و تقدیم یک هزار و 100 شهید به انقلاب بوده است. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها