معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه:

زیباترین، اعتقادی‌ترین و فراگیرترین نهاد مدنی جامعه بسیج است

«محمد ابراهیم الهی تبار» گفت: زیباترین، اعتقادی‌ترین و فراگیرترین نهاد مدنی جامعه بسیج است که می‌تواند بسیار در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و خانواده اثرگذار باشد.
کد خبر: ۳۲۱۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱ - 28November 2018

زیباترین، اعتقادی‌ترین و فراگیرترین نهاد مدنی جامعه بسیج استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «محمد ابراهیم الهی‌تبار» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در نشست با اعضای پایگاه بسیج کارمندی استانداری کرمانشاه، با اشاره به در پیش بودن سالگرد ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: برای مقابله با جنگ روانی دشمن و بازگویی دستاورد‌های ناگفته نظام اسلامی، یادگاران دفاع مقدس و شاهدان زنده جنگ تحمیلی به شایستگی می‌توانند اثرگذار بوده و با نسل جدید ارتباط برقرار کنند.

وی همچنین با اشاره به اهمیت مسائل اجتماعی، حال و هوای رزمندگان در روز‌های جنگ هشت ساله را الگوی شایسته‌ای برای نشاط آفرینی در جامعه دانست و افزود: در سخت‌ترین روز‌های جنگ و در اسارتگاه‌های رژیم بعث رزمندگان با وجود رنج‌ها، از نشاط درونی برخوردار بودند؛ چرا که هدف مقدسی را دنبال می‌کردند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه، تشکیل بسیج مردمی را حاصل دوراندیشی و تدبیر امام راحل دانست و تاکید کرد: فرهنگ بسیجی، فرهنگی مقدس و امانتی بزرگ است که بسیار برای آن هزینه داده‌ایم و باید آن را حفاظت کنیم.

الهی‌تبار با اشاره به آسیب‌پذیری بنیان خانواده در شرایط کنونی، تاکیدکرد: اگر روزگاری وظیفه حراست از مرز‌ها و وطن بود امروز هم یکی از ماموریت‌های مهم حراست و حفاظت از مرز‌های خانواده، اعتقادات و هنجارهاست که حضور همگانی را می‌طلبد.

وی با بیان این‌که امروز با گسست بین نسلی و عدم ارتباط مناسب در خانواده‌ها روبه‌رو هستیم، افزود: زیباترین، اعتقادی‌ترین و فراگیرترین نهاد مدنی جامعه بسیج است که می‌تواند بسیار در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و خانواده اثرگذار باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار