سردار لطفی در گفت‌وگو با دفاع پرس عنوان کرد؛

کاهش میزان کیف‌قاپی در تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه اخیراً کیف‌قاپ و موبایل‌قاپ‌های حرفه‌ای توسط پلیس پیشگیری و پلیس آگاهی دستگیر شدند و اعترافات بسیار خوبی داشتند، گفت: امروز کیف‌قاپی در تهران به حداقل رسیده و به سمت موبایل‌قاپی رفته است.
کد خبر: ۳۲۱۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰ - 03December 2018

کیف‌قاپی در تهران به حداقل رسیده است/ سرقت‌های تاثیرگذار توسط سارقان سابقه‌دار صورت می‌گیردسردار «علیرضا لطفی» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، با اشاره به اینکه آمار سرقت اولی‌ها در تهران نگران‌کننده نیست، اظهار داشت: سرقت‌های تاثیرگذاری که در تهران صورت می‌گیرد، توسط سارقان سابقه‌دار است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین دلیل گرایش افراد به سرقت، اعتیاد به مواد مخدر است، گفت: بیشتر سرقت‌ها خُرد است و آنالیزی در این حوزه در حال انجام است که بتوانیم تصمیم درستی در برخورد با این افراد داشته باشیم.

سردار لطفی افزود: شدت جرایمی که سرقت‌ اولی‌ها انجام می‌دهند، قابل مقایسه با مجرمین سابقه‌دار نیست.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه با افزایش قیمت موبایل، موضوع موبایل‌قاپی افزایش یافت، گفت: بخش زیادی از این سرقت‌ها به دلیل عدم توجه مردم به توصیه‌های پلیس است.

سردار لطفی با بیان اینکه اخیراً کیف‌قاپ و موبایل قاپ‌های حرفه‌ای توسط پلیس پیشگیری و پلیس آگاهی دستگیر شدند و اعترافات بسیار خوبی داشتند، گفت: امروز کیف‌قاپی در تهران به حداقل رسیده و سرقت ها بیشتر به سمت موبایل‌قاپی رفته است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار