برگزاری کارگاه‌های تخصصی تبیین اندیشه امام خمینی در خراسان شمالی

در جلسه کمیته حوزه و روحانیت ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مقرر شد کارگاه‌های تخصصی تبیین اندیشه امام خمینی (ره) در حوزه‌های علمیه استان خراسان شمالی برگزار شود.
کد خبر: ۳۲۱۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ - 01December 2018

برگزاری کارگاه های تخصصی تبیین اندیشه امام خمینی در حوزه های علمیه استانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خراسان شمالی، جلسه کمیته حوزه و روحانیت ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دفتر مدیریت حوزه علمیه استان خراسان شمالی با حضور نمایندگانی از اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس، سازمان تبلیغات، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، امور مساجد،‌ ستاد اقامه نماز، بسیج طلاب، مرکز خدمات حوزه علمیه و حج و زیارت استان برگزار شد.

در این جلسه در خصوص برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و همچنین برگزاری یادواره شهدای روحانی در استان بحث و گفت‌وگو و پیشنهاداتی ارائه شد که از جمله این پیشنهادات می‌توان به برگزاری کارگاه های تخصصی تبیین اندیشه امام خمینی در حوزه‌های علمیه استان، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع انقلاب اسلامی، اعزام روحانیون به شهرها و روستاهای استان و بهره‌گیری از فضای مجازی و ساخت کلیپ در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد.

در این جلسه همچنین مقرر شد در هر یادواره شهدای روحانیون یک شهید روحانی از خراسان شمالی به عنوان شهید شاخص در آن مراسم معرفی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها