پورسیدآقایی در جمع خبرنگاران:

طرح زوج و فرد با تایید شورای عالی ترافیک تهران لغو می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: طرح زوج و فرد در صورت تایید شورای عالی ترافیک تهران لغو خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۱۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸ - 02December 2018

طرح زوج و فرد با تایید شورای عالی ترافیک تهران لغو می‌شودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «محسن پورسیدآقایی» معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که در دستور کار این معاونت قرار گرفته، برداشتن طرح زوج و فرد در سال آینده است، اظهار داشت: از سال گذشته طبق دستور شورای عالی ترافیک شهر تهران، مطالعات بر روی طرح زوج و فرد و طرح ترافیک صورت گرفت است.

وی ادامه داد: مطالعات بر روی محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک تکمیل شده است و پس از ارائه گزارش به شورای ترافیک تهران طرح زوج و فرد لغو خواهد شد.

پورسیدآقایی با اشاره به اینکه طرح و زوج فرد باعث شده که در بلندمدت آلودگی هوا بیشتر شود، گفت: وقتی طرحی مبتنی بر محدودیت پلاک اعمال شود، برخی افراد خودروهای ارزان‌قیمت پلاک دیگری را خریداری می‌کنند تا بتوانند به راحتی تردد کنند.

وی با بیان اینکه طرح زوج و فرد در سال آینده لغو خواهد شد، افزود: همه خودرو‌ها مجاز به ورود به محدوده طرح زوج و فرد خواهند شد؛ اما محدوده طرح زوج و فرد حلقه دوم طرح ترافیک خواهد شد.

معاون حمل و نقل شهرداری تهران خاطرنشان کرد: عوارض در این طرح یک‌سوم طرح ترافیک خواهد شد و برای ساکنان این محدوده تخفیف خواهد داشت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار