حناچی در صد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران عنوان کرد؛

حاکمیت قانون‌مداری و انضباط بر شهرداری تهران

شهردار تهران گفت: تلاش من بر این است که قانون‌مداری و انضباط را در شهرداری تهران حاکم کنم و شایسته‌سالاری در انتخاب همکاران در شهرداری در اولویت کاری خود قرار دهم.
کد خبر: ۳۲۱۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴ - 02December 2018

حاکمیت قانون‌مداری و انضباط بر شهرداری تهرانبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «پیروز حناچی» شهردار تهران در صد و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در راستای شفافیت‌بخشی و پاسخ‌گویی به افکار عمومی پا به عرصه شهرداری گذاشتم، اظهار داشت: اجرای کامل برنامه‌های خود که قبلا خدمت اعضای شورای شهر اعلام کرده بودم، از برنامه‌های اصلی من است.

وی ادامه داد: رعایت صلاح جامعه را در دستور کار خود قرار دادم و خداوند را شاکرم که می‌توانم به نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت کنم.

حناچی گفت: پیش از من کسانی در کسوت شهرداری حضور داشتند که اکنون در بین ما نیستند و کار‌های بزرگی کردند و اکنون من کار بزرگی در پیش دارم.

وی ادامه داد: تلاش من بر این است که قانون‌مداری و انضباط را در شهرداری تهران حاکم کنم و شایسته‌سالاری در انتخاب همکاران در شهرداری در اولویت کاری خود قرار دهم.

وی با بیان اینکه دقت در قراردا‌دها طبق ضوابط قانونی و تعامل قانونی میان ارگان‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد با شهرداری را در برنامه‌های خود قرار داده‌ام، گفت: همکاری در زمینه مطالبه حقوق شهروندان تهرانی و پاسخ‌گویی به رسانه نیز باید به صورت جدی در شهرداری تهران پیگیری شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار