«فلسطین الیوم»:

تاکید جنبش جهاد اسلامی بر ادامه راه مقاومت تا آزادسازی فلسطین

جنبش جهاد اسلامی فلسطین صبح امروز یکشنبه نوزدهمین سالگرد شهادت موسس این جنبش را برگزار کرد و بر ادامه راه مقاومت تا آزادسازی فلسطین تاکید کرد.
کد خبر: ۳۲۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷ - 26October 2014

تاکید جنبش جهاد اسلامی بر ادامه راه مقاومت تا آزادسازی فلسطین

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، به نقل از«فلسطین الیوم»، در بیانیه جنبش جهاد اسلامی به همین مناسبت آمده است که رژیم صهیونیستی سعی کرد با ترور فتحی شقاقی طرح جهاد در فلسطین را نابود کند اما مبارزه علیه این رژیم در هر وجب از فلسطین ادامه دارد و جنایات رژیم صهیونیستی اراده ملت فلسطین را سست نخواهد کرد.

جهاد اسلامی در اشاره به تلاشهای صهیونیستی برای حذف هویت مسجدالاقصی و یهودی کردن آن اعلام کرد : شهر قدس قبله جهاد ملت ماست و عامل وحدت اعراب و مسلمانان است. توطئههای دشمن هر چه قدر هم گسترده باشد، نخواهد توانست قدس را محو کند و در حال حاضر قدس دوباره به عامل خیزش ملت ما تبدیل شده است.

جهاد اسلامی سپس از تحرکهای کنونی ملت فلسطین در قدس اشغالی تعبیر به انتفاضه و از آن اعلام حمایت کرد. این جنبش سپس از همگان خواست برای حمایت از مسجدالاقصی و قدس به پا خیزند.

جنبش جهاد اسلامی ضمن تاکید بر وحدت داخلی، آزادسازی اسرا را در راس برنامههای این جنبش اعلام کرد و گفت که تمام تلاش خوددر این زمنیه را به کار میگیرد.

این جنبش سپس بر تلاشش برای بازسازی هر چه زودتر غزه و همدردیاش با مردم غزه تاکید کرد و نسبت به تخطی از شروط مقاومت از جمله بازگشایی معابر برای ورود مصالح ساختمانی به غزه هشدار داد.

فتحی شقاقی در چنین روزی (26 اکتبر 1995) در جزیره مالت ایتالیا توسط موساد ترور شد.

انتهای پیام/ک.ف.ف

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار