مختاری:

هرس زود‌هنگام درختان پایتخت کار اشتباهی نبود

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران گفت: امسال در مناطق یک تا ۶ و ۲۱ و ۲۲ هرس درختان آغاز شده است و درختان توت نیز هرس شده‌اند؛ چرا که این نوع درختان هرس‌پذیر و در هر موقعی از سال قابل هرس هستند.
کد خبر: ۳۲۱۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ - 04December 2018

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «علی‌ محمد‌ مختاری» مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران روز سه شنبه در‌ صد و پنجمین‌ جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به تذکر یکی از اعضای شورا مبنی بر هرس بی‌موقع درختان اظهار داشت: هرس درختان به هوای هر منطقه بستگی دارد و در تهران این هرس آذرماه آغاز می شود.

وی افزود: امسال در مناطق یک تا شش و ۲۱ و ۲۲ هرس درختان آغاز شده است و درختان توت نیز هرس شده‌اند؛ چرا که این نوع درختان هرس‌پذیر و در هر موقعی از سال قابل هرس هستند.

وی ادامه داد: با هرس درختان، صدمه‌ای به آنها وارد نمی‌شود. ما هزار و ۸۰۰ کارشناس در سطح شهر تهران در گرایش‌های مختلف داریم و امیدواریم که بهار سبز و خوبی را در آینده داشته باشیم.

مختاری با بیان اینکه قطعا هر نوع درختی را هرس نمی‌کنیم، افزود: تاکنون درختان توت‌ را در شش منطقه هرس کرده‌ایم و اقدامات ما بر اساس گزارش‌های فنی و کارشناسی انجام بوده است. از آذرماه هر سال هرس درختان در دستور کار قرار می‌گیرد و با نگاه به برف زودهنگام سال گذشته، هرس را عجولانه انجام نداده‌ایم.

انتهای پیام/ 251

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار