دانش‌آموزان قصرشیرینی عازم سرزمین نور شدند

دانش‌آموزان پسر مقطع متوسطه شهرستان قصرشیرین، راهی مناطق عملیاتی استان کرمانشاه شدند.
کد خبر: ۳۲۲۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ - 05December 2018

دانش‌آموزان قصرشیرینی راهی سرزمین‌های نور شدندبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، دانش‌آموزان پسر مقطع متوسطه شهرستان قصرشیرین، امروز (چهارشنبه) در قالب کاروان راهیان نور راهی مناطق عملیاتی استان کرمانشاه شدند.

«حشمت‌الله رضایی» معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امورعمرانی قصرشیرین، در حاشیه بدرقه کاروان راهیان نور دانش‌آموزی، اظهار داشت: این دانش‌آموزان به مدت ۲ روز از یادمان‌های عملیاتی و مناطق جنگی استان کرمانشاه از جمله مناطق عملیاتی «بازی دراز»، «مرصاد»، «مطلع الفجر» و «کرمانشاه» بازدید می‌کنند.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های فرهنگی شامل اجرای ادعیه و ترویج فرهنگ نماز و اهتمام به آموختن قرآن و احکام، از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که برای کاروان راهیان نور در نظر گرفته شده است.

رضایی هدف از حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس را آشنایی بیشتر قشر جوان جامعه با رشادت‌های رزمندگان و نشر ارزش‌های آن دوران طلایی بیان کرد.

سرهنگ پاسدار «مراد حسنی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین نیز در این آیین، اظهار داشت: امروز دشمن به دنبال تخریب و تضعیف روحیه دینی دانش‌آموزان است و از این رو اردوی راهیان نور عاملی برای تقویت ارزش‌های دینی در بین نسل جوان است.

وی افزود: در مناطق عملیاتی و مکان‌هایی که برای بازدید راهیان نور تعیین شده است، یک نفر به عنوان راوی جنگ و دوران دفاع مقدس همراه این کاروان‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار