برگزاری جشنواره «ترنم فتح» در کرمانشاه

جشنواره «ترنم فتح» در قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف نزسا در کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۲۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ - 05December 2018

برگزاری جشنواره ترنم «فتح ویژه» گروه های موزیک نیروهای مسلح در کرمانشاهبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، جشنواره «ترنم فتح» ویژه گروه‌های برتر موزیک نیروهای مسلح امروز در قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف نزسا در کرمانشاه برگزار شد.

سرتیپ دوم پاسدار «مرادعلی محمدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه در این مراسم هدف از برگزاری این جشنواره را تعامل گروه‌های موزیک نیروهای مسلح استان دانست و اظهار داشت: اتحاد و همدلی نیروهای مسلح استان ریشه در دوران دفاع مقدس دارد.

وی افزود: اقتدار و توانمندی امروز جمهوری اسلامی ایران در زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای عزیز است که الحمدلله نیروهای مسلح در سایه این فرهنگ با اتحاد، یکپارچگی و اطاعت از فرامین فرماندهی معظم کل قوا بیدارتر از همیشه آماده دفاع از کیان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه افزود: جشنواره ترنم فتح به مناسبت چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور گروه های موزیک قرارگاه غرب نزاجا، سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه و انتظامی استان کرمانشاه (گروه های برتر موزیک نیروهای مسلح استان کرمانشاه) در قرارگاه منطقه‌‌ای نجف اشرف نزسا برگزار گردید.

این گروه‌ها با اجرای قطعه «چهل فجر شکوه» به رقابت پرداختند که با نظر هیات داوران، گروه برتر انتخاب و برای حضور در جشنواره منطقه‌ای که در همدان برگزار می‌شود، معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار