مدیرکل بنیاد شهید بوشهر تأکید کرد؛

فرهنگ ایثار و شهادت در بردارنده آثار و برکات عظیمی است

حجت‌الاسلام «ابراهیم تشکری» با تأکید بر ضرورت ترویج و اشاعه فرهنگ غنی و ناب ایثار و شهادت، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت در بردارنده آثار و برکات عظیمی است که به شکل مستقیم و غیرمستقیم جامعه ما را شامل می‌شود.
کد خبر: ۳۲۲۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵ - 08December 2018

فرهنگ ایثار و شهادت، از غنی‌ترین گنجینه‌های فرهنگ اسلامی و شیعیبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «ابراهیم تشکری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در دیدار با فرماندار شهرستان «تنگستان»، با بیان این‌که موفقیتی که کشور ما در عرصه‌های مختلف به آن نائل شده است به برکت خون شهداست، اظهار داشت: همه ما باید در راستای پاسداشت خون شهدا و انتقال ارزش‌های اسلامی به نسل‌های بعدی تلاش کنیم.

وی با تأکید بر ضرورت ترویج و اشاعه فرهنگ غنی و ناب ایثار و شهادت، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت در بردارنده آثار و برکات عظیمی است که به شکل مستقیم و غیرمستقیم جامعه ما را شامل می‌شود.

حجت‌الاسلام تشکری با اشاره به این‌که فرهنگ ناب ایثار و شهادت یکی از غنی‌ترین گنجینه‌ها فرهنگ اسلامی و شیعی است، خاطرنشان کرد: جلوه‌های اعجاب‌انگیز آن در طول سال‌های انقلاب و دفاع مقدس به‌روشنی آشکار شد و شگرف‌ترین و عظیم‌ترین صحنه‌های ازخودگذشتگی انسان‌ها در آن تبلور یافت.

وی اشتغال و معیشت را از اولویت برنامه‌های اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر برشمرد و اظهار امیدواری کرد که با مساعدت و همکاری فرماندار تنگستان، در این راستا گام‌های مؤثری برداشته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار