صدر اعظم نوری خواستار شد؛

پلمب کارگاه‌های فاقد ایمنی بر اساس ماده ۹۶ قانون کار

عضو شورای اسلامی شهر تهران بر پلمب کارگاه‌ها و ساختمان‌های فاقد ایمنی مطابق با ماده ۹۶ قانون کار تاکید کرد.
کد خبر: ۳۲۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸ - 09December 2018

پلمب کارگاههای فاقد ایمنی مطابق با ماده 96 قانون کاربه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «زهرا صدراعظم نوری» عضو شورای اسلامی شهر تهران صبح یکشنبه در یک‌صد و ششمین جلسه این شورا با اشاره به آتش‌سوزی برج‌ تجاری رزمال اظهار داشت: در تاریخ ۱۴ آذرماه ۹۷ ساختمان ۲۵ طبقه و در حال ساخت رزمال با کاربری تجاری دچار حریق شد که متاسفانه باعث سوختگی و دودگرفتگی ۲۶ نفر از کارگران کارگاه مربوطه شد. همچنین مشابه این حادثه، در تاریخ ۳۱ تیرماه امسال در برج بدون پایان کار پارامیس به علت عدم توجه به ضوابط و مقررات ایمنی در دوره ساخت ساختمان در کارگاه ساختمانی رخ داد.

وی ادامه داد: جهت کاهش تعداد این‌گونه حوادث، مجددا بر لزوم استفاده از ظرفیت ماده ۹۶ قانون کار برای پلمب کارگاه‌های ساختمانی فاقد ایمنی که در حوزه مسؤولیت اداره کل بازرسی کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است، تاکید می‌کنم.

صدر اعظم نوری افزود: با گذشت بیش از یک سال استفاده، انتظار می‌رود که در لایحه مورد نظر برنامه منسجمی برای ملزم کردن مالکان ساختمان‌های بلندمرتبه به خودایمن کردن ساختمان‌ها چه در دوره ساخت و چه در طول دوره بهره برداری بخصوص در کاربری‌های مختلط تجاری-اداری و مگامال‌ها که محل تردد عموم شهروندان هستند به شورای اسلامی شهر تهران ارائه شود.

انتهای پیام/ 251

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار