مدیرکل امور ایثارگران استان بوشهر:

مردم از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی دست نمی‌کشند

حجت‌الاسلام «ابراهیم تشکری» گفت: در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال یک‌بار دیگر حضور مردم نشان می‌دهد که تحت هر شرایطی از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی که توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تعیین می‌شود، دست نخواهند کشید.
کد خبر: ۳۲۲۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰ - 11December 2018

ایثارگران، پشتوانه‌های مستحکم انقلاب اسلامی و طلایه‌داران دفاع مقدس هستندبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «ابراهیم تشکری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر، با بیان این‌که اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی از مهم‌ترین اهداف بنیاد شهید و امور ایثارگران است، اظهار داشت: شهادت مقام بزرگی است و شهدا در پیشگاه خداوند از درجه رفیعی برخوردارند.

وی با تأکید بر این که رسیدگی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از قداست و ارزش خاصی برخوردار است، گفت: رسیدگی به این قشر از جامعه وظیفه ذاتی این مجموعه بوده است و باعث افتخار و مباهات است.

تشکری خاطرنشان کرد: بدون شک ایثارگران گران‌قدر و خانواده معظم آن‌ها، پشتوانه‌های مستحکم انقلاب اسلامی، طلایه‌داران عرصه‌های دفاع مقدس و حامیان حاضر در همه صحنه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امو ایثارگران استان بوشهر با بیان این‌که مردم ایران تحت‌فشار‌ها و تحریم‌های اقتصادی از سوی دولت‌های غربی کماکان با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند، اظهار داشت: در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال یک‌بار دیگر حضور مردم نشان می‌دهد که تحت هر شرایطی از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی که توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تعیین می‌شود، دست نخواهند کشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار