امام‌جمعه اهل‌سنت بندرعباس:

همه اقوام و ادیان باید با مستکبران و تفرقه‌افکنان مبارزه کنند

«سید عبدالباعث قتالی» گفت: همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس همه به فرمان رهبر کبیر عازم جبهه‌های نبرد شدند، اکنون نیز باید همه اقشار، اقوام و ادیان دوش به دوش هم به مبارزه با استکبار و تفرقه افکنان بپردازند و دشمنان را بیش از پیش مایوس و سرافکنده کنند.
کد خبر: ۳۲۲۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ - 11December 2018

همه اقشار، اقوام و ادیان باید به مبارزه با استکبار و تفرقه‌افکنان بپردازندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، «سید عبدالباعث قتالی» امام‌جمعه اهل‌سنت بندرعباس که به همراه جمع کثیری از اهالی این شهر برای استقبال از پیکر‌های مطهر ۷۲ شهید والامقام به شلمچه آمده بود، اظهار داشت: حضور وحدت‌بخش امروز ما در این آیین معنوی را هم‌اکنون فرشتگانی که به حرمت این شهدا در این فضا حاضر هستند، ثبت و ضبط خواهند کرد.

وی افزود: شهید راه وطن و آرمان اسلام و پیامبر، متعلق به همه است و امروز ما شاهد هستیم که شیعه و سنی، خواهر و برادر، پیر و جوان دوش به دوش هم آمده‌اند تا به دنیا نشان دهند که ایران اسلامی از اهداف بلند و متعالی‌اش قصور نخواهد کرد و آرمان این شهیدان برای همه ادامه خواهد داشت.

«سید عبدالباعث قتالی» تصریح کرد: همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس همه به فرمان رهبر کبیر عازم جبهه‌های نبرد شدند، اکنون نیز باید همه اقشار، اقوام و ادیان دوش به دوش هم به مبارزه با استکبار و تفرقه‌افکنان بپردازند و دشمنان را بیش از پیش مایوس و سرافکنده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار