حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسنی:

حضور قدرت‌های سلطه‌گر را از منطقه ریشه‌کن خواهیم کرد

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان این که دفاع از ملت رسالت بزرگ نیرو‌های مسلح است گفت: حضور قدرت‌های سلطه‌گر را از منطقه ریشه‌کن خواهیم کرد.
کد خبر: ۳۲۳۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸ - 12December 2018

حضور قدرت‌های سلطه‌گر را از منطقه ریشه‌کن خواهیم کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، «حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی»، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان پایور و وظیفه تیپ 55 هوابرد شیراز با بیان اینکه ملت ایران دشمنان کینه‌توزی دارد، اظهارداشت: جان بولتن، نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل متحد گفته بود کاری خواهیم کرد که جمهوری اسلامی ایران 40 سالگی خودش را نبیند. به کوری چشم دشمن و به برکت وجود ملت هوشیار ایران و نیرو‌های مسلح آماده و همیشه در صحنه، جشن ۴۰ سالگی انقلاب را باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهیم کرد و پیروزمندانه وارد ۴۱ سالگی انقلاب خواهیم شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به بغض دشمنان نسبت به انقلاب اسلامی گفت: آن‌ها گفتار دیپلماسی را هم کنار گذاشته و با سوء استفاده از تریبون سازمان ملل با کمال پررویی اعلام می‌کنند کاری می‌کنیم که جمهوری اسلامی ایران ۴۰ سالگی خود را نبیند، اما به اذن الله این آرزو را به گور خواهند برد.

نماینده ولی فقیه در ارتش تاکید کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اثبات کردند که هوشیارترین نظامیانی هستند که در دفاع از مکتب، نهضت، عقاید، ناموس و کشور اسلامی و منافع ملی روبروی دشمنان می‌ایستند و فداکاری می‌کنند. اجانب، سوریه و عراق را بهانه‌ای قرار دادند تا بساط انقلاب را در ایران جمع کنند، ولی نیرو‌های مسلح و مدافعان حرم با غیرت و شجاعت این ملت، با دفاع جانانه خود تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با تاکید بر اینکه تکفیری‌ها از شنیدن نام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به خود می‌لرزند، خاطرنشان کرد: نام تیپ ۵۵ هوابرد موجب امید ملت و بیم دشمنان است باید این افتخار را با بالا بردن مهارت‌های رزمی و بصیرت دینی و سیاسی حفظ کرده و ارتقاء ببخشیم. باید صلابت و هوشیاری خودمان را تا پشیمانی کامل دشمن، حفظ کنیم. دشمنان تا تصرف کامل کشور‌های اسلامی به توطئه خود ادامه می‌دهند، اما جوانان ما هرگز اجازه این اتفاق شوم را نداده و آنان را از کرده خود پشیمان خواهند کرد.

وی دفاع از ملت‌های مظلوم، بی‌پناه و بی‌سلاح را رسالت بزرگ و تاریخی سایر مسلمان‌ها دانست و گفت: ما نمی‌توانیم نسبت به سرنوشت سایر ملت‌های مسلمان بی‌تفاوت باشیم. زیرا پیامبر اکرم (ص) فرموده‌اند: هر کس فریاد مظلومیت دیگران را بشنود و بی‌تفاوت باشد، مسلمان نیست. از این رو دین به ما اجازه نمی‌دهد نسبت به سرنوشت مردم یمن و فلسطین بی‌تفاوت باشیم. ان‌شاء‌الله حضور قدرت‌های سلطه‌گر را از منطقه ریشه‌کن خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسنی یادآور شد: منطقه غرب آسیا متعلق به مسلمانان است و آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌های غاصب در این منطقه جایی ندارند. باید این دزدان غاصب را از خانه مسلمان‌ها اخراج کنیم و اخراج خواهیم کرد.

نماینده ولی فقبه در ارتش تصریح کرد: در این مقطع حساس این رسالت تاریخی بر عهده من و شما گذاشته شده است. ما ثابت کرده‌ایم که مرد مبارزه با دشمنان اسلام بوده و هستیم و تا اخراج آخرین نفر آنان از کشور‌های اسلامی به مقاومتمان ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار