ارشد نظامی سابق آجا در خراسان جنوبی:

پدافند هوایی اجازه نمی‌دهد که پرنده‌ای از این آب و خاک عبور کند

امیر «علی‌اکبر عباسی تجدد» گفت: همگان باید بدانند که پدافند هوایی به عنوان یک ماموریت مهم، همه چیز را رصد می‌کند و اجازه نمی‌دهد که پرنده‌ای از این آب و خاک عبور کند.
کد خبر: ۳۲۳۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳ - 15December 2018

اگر امنیت نباشد توسعه محقق نمی شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، امیر سرتیپ دوم «علی‌اکبر عباسی تجدد» ارشد نظامی سابق آجا در استان خراسان جنوبی، امروز (شنبه) در مراسم تودیع و معارفه ارشد نظامی جدید و قدیم آجا در استان و فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور در بیرجند، با اشاره به اینکه پنج سال در استان خراسان جنوبی مسئولیت حفظ امنیت آسمان را عهده‌دار بوده‌ام، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در همه جلسات خود، همواره بر اولویت پدافند هوایی تاکید داشته‌اند.

وی افزود: این موضوع اهمیت بسزایی دارد و باعث شده که جوانان دلاور این مرز و بوم شب و روز بیدار بمانند تا امنیت این آب و خاک خدشه‌دار نشود.

ارشد نظامی سابق آجا در خراسان جنوبی گفت: شاید خیلی از مردم این استان و یا کشور اهمیت پدافند هوایی را متوجه نشوند، ولی همگان باید بدانند که پدافند هوایی به عنوان یک ماموریت مهم، همه چیز را رصد می‌کند و اجازه نمی‌دهد که پرنده‌ای از این آب و خاک عبور کند.

وی تصریح کرد: اگر امنیت نباشد توسعه نیست و نیرو‌های مسلح با این لباسی که پوشیده‌اند برای جاری بودن امنیت، جان و خون خودشان را می‌دهند.

امیر «عباسی تجدد» خاطرنشان کرد: از دیدگاه بنده، مرزبانی بیشترین اهمیت را دارد؛ چرا که نزدیک‌ترین افراد با دشمن هستند و در واقع می‌توان گفت که نظامی‌تر از مرزبانی نیست؛ چراکه آن‌ها به دل دشمن نفوذ می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها