حجت الاسلام ناطق نوری:

آمریکایی‌ها مانع از بین بردن داعش می‌شوند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: داعش خشن‌ترین جنایات را انجام داده و حالا هم که کشور‌های دیگر می‌خواهند، داعش را از بین ببرند، آمریکایی‌ها به بهانه‌های مختلف جلوی اقدام آن‌ها را می‌گیرند.
کد خبر: ۳۲۳۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲ - 17December 2018

آمریکایی‌ها مانع از بین بردن داعش می‌شوندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پنجمین کنگره ملی و نخستین کنگره بین‌المللی سربازان صلح که عصر امروز در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد، با اشاره به اینکه رزمندگان ما در دفاع مقدس نه فقط در مقابل صدام بلکه در برابر کل دنیا ایستادیم، اظهار داشت: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس با جان و خون خود از حق دفاع کردند؛ زیرا قاجار‌ها بدون هیچ جنگی ۱۷منطقه کشور را از دست دادند و بعد از آن‌ها «بحرین» هم در دوران پهلوی از ایران جدا شد در حالی‌که در مجلس شورای ملی ایران در آن زمان، نماینده داشت.

وی ادامه داد: وقتی این‌ها را مرور می‌کنیم آن وقت به اهمیت دلاوری‌های رزمندگان‌مان در هشت سال دفاع مقدس که یک وجب از خاک کشور را از دست ندادند، پی می‌بریم؛ اما این در حالی است که یک صدم دلاوری‌های رزمندگان را تا کنون برای مردم تبیین نکرده‌ایم.

حجت الاسلام ناطق نوری با بیان اینکه امروز آن عده‌ای که در جهان شعار صلح و حقوق بشر سر می‌دهند، آدم‌های دروغگو، حقه‌باز و عوام فریب هستند، گفت: این جنگ تحمیلی را چه کسی به ما تحمیل و از صدام حمایت کرد؟ چه کسی تجهیزات و بمب شیمیایی به صدام داد؟ چه کسی داعش را ایجاد کرد؟ همین کسانی که امروز مدعی صلح و حقوق بشر در دنیا هستند، همان‌هایی هستند که امروز خود را در جهان مدعی صلح می‌دانند.

وی همچنین اضافه کرد: فردای روز حادثه ۱۱ سپتامبر، بوش که آن زمان رییس جمهور آمریکا بود بدون هیچ‌گونه تحقیق و بررسی اعلام کرد که جنگ صلیبی شروع شد؛ در حالی که این نقشه هماهنگ آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها بود و آن‌ها با حربه اسلام‌هراسی نقشه خود را به اجرا درآورند؛ بر این اساس افرادی را که می‌گرفتند در زندان‌های گوانتانامو و ابوغریب خشونت علیه مسلمانان را به آن‌ها امورش می‌دادند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: آمریکایی‌ها خشن‌ترین جنایات را انجام دادند و حالا هم که به اصطلاح می‌خواهند داعش را از بین ببرند به بهانه‌های مختلف جلوی این اقدام توسط دیگران را می‌گیرند.

وی در ادامه با بیان اینکه ما در قصه برجام، بسیار درست عمل کردیم، گفت: برجام تصمیم بسیار عاقلانه‌ای بود و ما در برجام درست عمل کردیم؛ البته در این رابطه رهبری معظم انقلاب اسلامی هوشمندانه هشدار دادند مبنی بر اینکه مذاکره را انجام دهید، ولی مراقب باشید، چون آمریکایی‌ها مورد اعتماد نیستند.

حجت الاسلام ناطق نوری تصریح کرد: البته ما پای پیمان خود ایستاده‌ایم و آن‌هایی که این پیمان را نقض کردند، طرفداران دروغین صلح و حقوق بشر هستند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار