معرفی کتاب؛

کتاب «حجاب، عفاف و غیرت» با نگاهی موضوعی به بررسی وصایای شهدا پرداخته شده است

کتاب «حجاب، عفاف و غیرت» بر اساس وصیت‌نامه و دل‌نوشته‌های 49 شهید شهرستان «نیشابور» در خصوص حجاب توسط «رمضانعلی خلیلی‌زاده» تدوین شده است.
کد خبر: ۳۲۳۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۵ - 20December 2018

کتاب «حجاب، عفاف و غیرت» با نگاهی موضوعی به بررسی وصایای شهدا پرداخته استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، «رمضانعلی خلیلی‌زاده» در کتاب «حجاب، عفاف و غیرت» با نگاه موضوعی به وصیت‌نامه‌های 49 شهید شهرستان «نیشابور» به بررسی مسئله حجاب و عفاف در آن نوشته‌ها می‌پردازد.

«حجاب، عفاف و غیرت»، 53 بخش شامل دو عنوان شعر، 49 وصیت‌نامه و دست‌نوشته، «پیام حجت‌الاسلام قرائتی به خواهر و دخترانش» و «سه خاطره پایانی» است.

بخش‌هایی از کتاب

پاسدار شهید «رجبعلی ملانوروزی»

سلام و درود بر خانواده محترم رزمندگان اسلام، مخصوصاً خواهرانی که با پوشش اسلامی و سیاهی چادرشان همیشه وابستگان به شرق و غرب را در ایران عزیز، یعنی بی‌حجابی را، رد کرده و می‌کنید و نشان می‌دهید به آنان که بی‌حجابی نهایت بردگی فکری یک زن است.

پاسدار شهید «محمدسعید یزدانیان»

خواهرم! توصیه من تنها به شما نیست بلکه به تمام زنان و دختران وطنم است؛ اصل مطلب این است که حداقل سعی کنید خون‌های ما که به خاطر شما ریخته شده، پایمال نشود.

کتاب «حجاب، عفاف و غیرت» در 160 صفحه، دارای تصویر (بخشی رنگی) با قطع رقعی توسط نشر «ماهوی خورشید» و با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، در شمارگان 2 هزار نسخه در سال 97 و با قیمت 150 هزار ریال وارد بازار کتاب شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار