رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس:

اسناد و مدارک دفاع مقدس باید در مراکز فرهنگی دفاع مقدس جانمایی شوند

رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس گفت: یگان‌ها نظامی و ارگان‌ها، اسناد و مدارکی که در احتیار دارند پس از بررسی و کارشناسی باید در مراکز فرهنگی‌های دفاع مقدس سراسر کشور جانمایی شود تا همه آحاد جامعه به خصوص نسل جوان واقعیت‌‌های دفاع مقدس را ببینند.
کد خبر: ۳۲۳۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸ - 19December 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از گرگان، سردار «غلامرضا علاماتی» رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس به همراه سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان، با امیر سرتیپ دوم ستاد «محمد غفاری» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکری 30 پیاده گرگان دیدار و گفت‌وگو کردند.

لسل
در این دیدار سردار علاماتی اظهار داشت: سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس در راستای جلوگیری از تحریف دفاع مقدس تشکیل شده و حفظ اسناد، نگهداری، پردازش و انتقال به نسل جامعه اولویت این سازمان است.

وی افزود: یگان ها نظامی و ارگان ها، اسناد و مدارکی که در احتیار دارند پس از بررسی و کارشناسی باید در مرکز فرهنگی‌های دفاع مقدس سراسر کشور جانمایی شود تا همه آحاد جامعه به خصوص نسل جوان واقعیت‌های دفاع مقدس را ببینند.

سردار علاماتی گفت: از لشکر 30 می خواهیم از سند های زنده که همان رزمندگان دفاع مقدس هستند؛ تاریخ شفاهی آنها گرفته شود و تبدیل به کتاب ارزنده‌ای برای نسل جامعه و آیندگان باشد.

در ادامه سردار ملک شاهکوهی از زحمات فرمانده لشکر 30 قدردانی کرده و خواستار جلسه تخصصی بین یگان های استان شد و اظهار امیدواری کرد با همدلی و رویه خوب بین یگان‌های نظامی استان بتوانیم ثمره زحمات این عزیزان را به نسل آینده منتقل کنیم.

در پایان امیر غفاری گفت: ان‌شاءالله سردار ملک با توان و کمک های نظامی و استانی، مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان را به سرانجام می‌رساند، زیرا 30 سال از پایان جنگ تحمیلی می‌گذرد و یکی یکی یادگاران دفاع مقدس از بین ما پر می‌کشند لذا باید گوشه ای از قدردانی‌های این عزیزان را در مرکز فرهنگی استان برای نسل جوان به نمایش درآوریم و لشکر 30 گرگان آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها