رئیس انجمن همسران شهدای فارس:

همسران شهدا ادامه دهنده راه شهدا هستند

رئیس انجمن همسران شهدای فارس با بیان اینکه همسران شهدا همانند دوران دفاع مقدس پشتیبان آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا هستند، گفت: در حال حاضر نیز این همسران شهدا ادامه دهند راه ارزشمند همسران خود هستند که این راه همان ایثار و از خودگذشتگی است.
کد خبر: ۳۲۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸ - 19December 2018

همسران شهداء ادامه دهند راه شهدا هستندرئیس انجمن همسران شهدای فارس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در شیراز با بیان اینکه همسران شهدا در دوران دفاع مقدس یکی از اصلی‌ترین پشتیبانان رزمندگان در جنگ تحمیلی بودند و نباید آن ها را به فراموشی بسپاریم اظهار داشت: همسران شهدا همانند دوران دفاع مقدس پشتیبان آرمانهای انقلاب اسلامی و شهدا هستند، گفت: در حال حاضر نیز این همسران شهدا ادامه دهند راه ارزشمند همسران خود هستند که این راه همان ایثار و از خودگذشتگی است.

وی تصریح کرد: این انجمن دارای یک هزار و 800 نفر عضو ما باشد که هدف اصلی آن آموزش مهارت های لازم مقابله با مشکلات و ایجاد نشاط، امید و آموزش راه اندازی شده که تا از آسیب‌های اجتماعی همسران شهدا جلوگیری کرده و باعث شکوفایی استعدادهای همسران در حوزه‌های مختلف شود.

گردشی بیان داشت: این انجمن در حوزه‌های مختلف فعالیت‌های ارزشمندی دارد که یکی از این حوزه‌ها ورزش است که با وجود مشکلات بسیار این انجمن مقام های مختلفی در سطح استان و کشور کسب کرده است.

این مسئول اعزام کاروان همسران شهدای استان فارس به اردوهای زیارتی مشهد مقدس و دیگر اماکن اشاره کرد و گفت: تا کنون بیش از 100 نفر از همسران شهدا به زیارت حرم امام رضا (ع) اعزام شدند و بسیاری دیگر در اردوهای تفریحی و ورزشی نیز شرکت کردند.

رئیس انجمن همسران شهدای فارس افزود: برگزاری کارگاه‌های مختلف فرهنگی ، هنری، آموزشی در زمینه های مختلف با حضور اساتید برجسته و برگزاری همایش‌های مختلف در حوزه های گوناگون نیز از جمله فعالیت‌های این انجمن است.

گردشی بر پیگیری مشکلات همسران شهدا از سازمان و نهادهای مختلف اشاره کرد و بیان داشت : همسران شهدا با مشکلات مختلف روبرو هستند که اگر در راستای حل مشکلات آن‌ها اقدامات مناسب و لازم صورت نگیرد موجب آسیب‌های اجتماعی در جامعه خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار