الجعفری:

کلاه سفیدها شاخه رسانه‌ای جبهه النصره هستند

نماینده سوریه در سازمان ملل از کلاه سفیدها به عنوان شاخه‌ای از گروه تروریستی جبهه النصره که رسانه‌های غربی سعی داشتند آنرا به عنوان سازمان بشردوستانه معرفی کنند، نام برد.
کد خبر: ۳۲۴۲۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰ - 21December 2018

کلاه سفیدها شاخه رسانه ای جبهه النصره هستندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از اسپوتنیک، «بشار الجعفری» نماینده سوریه در سازمان ملل اظهار داشت: رسانه‌های غربی، افکار عمومی غرب را درباره سازمان کلاه سفیده فریب دادند و این سازمان را سازمانی بشردوستانه معرفی کردند؛ در حالی که کلاه سفیدها سازمانی تروریستی و شاخه رسانه‌ای گروه تروریستی جبهه النصره هستند.

وی به ۷۵۰ نامه‌ای که به دبیر کل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت و کمیته‌های فرعی شورای امنیت مربوط به مبارزه با تروریسم از سوی دمشق ارسال شده است، اشاره کرد.

الجعفری تاکید کرد: آنچه جنگجویان خارجی نامیده می‌شوند جز تروریست‌های بالفطره نیستند. کشورهای حامی تروریسم در شورای امنیت به شکل کلی وجود تروریست‌ها در سوریه را منکر می‌کردند تا اینکه برخی از آنها به کشورهای اصلی‌شان از جمله انگلیس، فرانسه و بلژیک و آمریک بازگشته و دست به حملات تروریستی زده‌اند، آنگاه این کشورها اذعان کردند که آنچه ما بارها آنرا تکرار کرده بودیم، جز حقیقت نیست.

وی افزود: این کشورهای حامی تروریسم تلاش کردند که این تروریست‌ها را به سوریه اعزام کنند تا در آنجا کشته شوند و این کشورها، فکر بازگشت این تروریست‌ها به کشورهایی که از آن آمده بودند را نکرده بودند.

الجعفری اعلام کرد: حامی تروریست‌های جبهه النصره اقدام به نجات ۴۲۹ تروریست با کمک اسرائیل از طریق جولان اشغالی و انتقال آنها به اردن و توزیع آنها در کشورهای حامی تروریسم و حامی جبهه النصره کردند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار