پس از سال‌ها تحمل درد و رنج؛

سردار جانباز «محمدکریم عیوضی» به همرزمان شهیدش پیوست

پیکر جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس، سردار محمدکریم عیوضی امروز در میان خیل عظیم مردم و مسئولین شهرهای باغملک و رامهرمز در زادگاهش به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۳۲۴۴۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰ - 22December 2018

سردار جانباز«محمد کریم عیوضی» به همرزمان شهیدش پیوستبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، پیکر جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس، سردار«محمدکریم عیوضی» امروز (شنبه 9 دی) در میان خیل عظیم مردم و مسئولین شهرهای ایذه، باغملک و رامهرمز در زادگاهش به خاک سپرده شد.

سردار «محمد علیپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان که به عنوان سخنران در این مراسم حضور یافته بود، ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهدا و همرزمان این یادگار دوران دفاع مقدس اظهار داشت: تبریک می گویم چون سردار عیوضی نمونه بارز یک انقلابی خالص و یک رزمنده به تمام معنا بود و هر آنجه رضای خدا در آن بود را به انجام رساند و تسلیت می گویم چون مردی را به خاک می سپاریم که وجودش می‌توانست بسیار بیش از این برای منطقه و استان سبب خیر و برکت باشد.

سردار علیپور در حالی که به ذکر چند خاطره از این جانباز دوران دفاع مقدس اشاره می کرد، افزود: از خصوصیات بارز سردار عیوضی می توان به مردمداری و رعایت کامل شئونات مذهبی و دینی اشاره کرد و به همین دلیل است که امروز این خیل عظیم جمعیت برای بدرقه پیکرش به سوی بهشت جاویدان در این منطقه حاضر شده اند.

گفتنی است؛ سردار«محمدکریم عیوضی» از فرماندهان و رزمندگان باسابقه و فعال سپاه شهرهای مختلف استان خوزستان بود که بارها در جبهه های حق علیه باطل به درجه جانبازی و مسمومیت‌های شیمیایی نائل شد، ولی هیچوقت از اراده‌اش در مبارزه با دشمن بعث و استکبار جهانی کم نکرد تا پس از سالها مشقت و درد ناشی از جراحات آن دوران دعوت حق را لبیک بگوید و به همرزمان شهیدش بپیوندد.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
0
0
روحش شاد و یادش تا ابد گرامی باد
این شخص همه زندگیش را برای حفظ انقلاب و اسلام داد تا ما در آسایش و آرامش باشیم.
نظر شما
پربیننده ها