فرماندار محمودآباد:

هدف دشمن تفرقه‌افکنی بین مسئولین و مردم است

یحیی یوسف‌پور گفت: دشمنان به دنبال تفرقه‌افکنی بین مسئولین نظام و مردم هستند و باید با همدلی و هم‌افزایی این دوران را سپری کنیم.
کد خبر: ۳۲۴۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴ - 22December 2018

هدف دشمن تفرقه افکنی و فاصله انداختن بین مسئولین و مردم استبه گزارش دفاع پرس از ساری، «یحیی یوسف‌پور» فرماندار محمودآباد عصر امروز (شنبه 1 دی) در مراسم تکریم و معارفه دادستان جدید شهرستان محمودآباد، اظهار داشت: کارگزاران مردم و نظام در عناوین و سمت‌های مختلف اداری شأنیتی جز خدمت به مردم ندارند و باید از این فرصت خدمتگزاری برای ثبت نام نیک از خود بهره ببرند.

وی گفت: فضای سخت و حساسی که در کشور توسط نظام سلطه به وجود آمده و فشارهای زیادی که در مجامع بین‌المللی به کشورمان تحمیل کرده‌اند و حتی در آخرین اقدام خود از توافق بین‌المللی برجام خارج شدند، همگی نشات گرفته از ایران هراسی است و به دنبال آن هستند که ایدئولوژی انقلاب و کارآمدی نظام و تضعیف قوه قهریه و پلیس را به نمایش بگذارند.

فرماندار محمودآباد تنها راه برون رفت از این وضعیت را کار و تلاش مضاعف و توجه به اقتصاد مقاومتی و پیگیری امورات مردم عنوان کرد و گفت: دشمنان به دنبال تفرقه افکنی و فاصله انداختن بین مسئولین نظام و مردم هستند و باید با همدلی و هم افزایی و همراهی یکدیگر که مورد تاکید مقام معظم رهبری است این دوران سخت را سپری کنیم.

وی با اشاره به اصل تفکیک قوا در قانون اساسی کشورمان تصریح کرد: اصل تفکیک قوا یک اصل مترقی بوده و هدف قانون گذار این است که قدرت در راستای حفظ و تامین مصالح عمومی توزیع بشود و بنابراین اختلاف نظر در بین قوا وجود دارد اما این اختلاف نظر به خاطر مردم و مصالح نظام و انقلاب به وحدت و همگرایی می انجامد.

در بخش پایانی این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه از زحمات «فتح الله جعفری» تکریم و قدرشناسی شد و طی حکمی از سوی حجت الاسلام تقوی فرد رئیس کل دادگستری استان مازندران «مرتضی حسین زاده» به عنوان دادستان جدید شهرستان محمودآباد معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها