پورسید آقایی خبر داد؛

بررسی اخذ عوارض طرح «زوج و فرد» در جلسه شورای ترافیک

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: هفته آینده جلسه شورای ترافیک برگزار خواهد شد و در خصوص طرح اخذ عوارض در طرح زوج و فرد تصمیم‌گیری خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۴۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳ - 23December 2018

بررسی اخذ عوارض طرح «زوج و فرد» در جلسه شورای ترافیک/ انتقادات پلیس اهمیت نداردبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «محسن پورسید آقایی» معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران فروش سه هزار میلیارد تومان اوراق برای سال 97 مصوب شده است و پیشنهاد شد یک هزار میلیارد تومان برای اتوبوسرانی و دو هزار میلیارد تومان برای مترو صرف شود.

وی ادامه داد: شورا مصوب کرد دو میلیارد و 500 میلیون تومان برای مترو و باقی این مبلغ برای اتوبوسرانی استفاده شود و تقریبا کل این هزینه برای خط 6 و 7 مترو هزینه شود تا حمل و نقل درون شهری سامان پیدا کند.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران افزود: تلاش داریم تا پایان سال 97 اوراق را به فروش برسانیم و در سال 98 از محل درآمد آن برای توسعه خطوط مترو 6 و 7 استفاده کنیم. با 500 میلیارد تومان می‌شود 300 اتوبوس خریداری کرد.

وی در مورد طرح اخذ عوارض در طرح «زوج و فرد» در سال آینده گفت: هفته آینده جلسه شورای ترافیک برگزار خواهد شد و درخصوص طرح اخذ عوارض در طرح زوج و فرد تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام/ 251

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار