ارشد نظامی آجا در شمال­‌شرق عنوان کرد؛

ضرورت ارتباط نیروهای مسلح با مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی

ارشد نظامی آجا در شمال­‌شرق گفت: ارتباط نیروهای مسلح مستقر در خراسان رضوی با مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این استان علاوه بر اینکه کارکنان نیروهای مسلح را از فیوضات معنوی شهدا بهره­‌مند می­‌کند؛ می­‌تواند در انتقال مبانی و معارف دفاع مقدس به جامعه نیز کمک حال دست­‌اندرکاران این مجموعه باشد.
کد خبر: ۳۲۴۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵ - 24December 2018

ضرورت ارتباط نیروهای مسلح با مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان رضویبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد «رضا آذریان» ارشد نظامی آجا در شمال‌شرق و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا امروز (دوشنبه) با حضور در مرکز فرهنگی  و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی با سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌­زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس این استان دیدار کرد.

امیر «آذریان» در این دیدار اظهار داشت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس در حوزه حفظ و نشر ارزش‌­های انقلاب و دفاع مقدس برای نسلی که آن دوران را درک نکرده از جایگاه خاصی برخوردار است.

وی افزود: بر اساس ارتباطی که با اقشار مختلف جامعه داریم، مردم انتظارات زیادی از مرکز فرهنگی دفاع مقدس دارند که باید تلاش ما به گونه­‌ای باشد که مردم احساس کنند که این موقعیت در حال رشد و پیشرفت است.

ارشد نظامی آجا در شمال‌شرق در بخش دیگری از سخنانش به ضرورت وحدت بین نیروهای مسلح استان اشاره کرد و افزود: همراهی و ارتباط نیروهای مسلح مستقر در استان با مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی یک نیاز است. این ارتباط علاوه بر اینکه کارکنان نیروهای مسلح را از فیوضات معنوی شهدا بهره‌­مند می­‌کند؛ می­‌تواند در انتقال مبانی و معارف دفاع مقدس به جامعه نیز کمک حال دست­‌اندرکاران این مجموعه باشد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌­ای شمال­‌شرق نزاجا در پایان با اشاره به اینکه ما از یک مجموعه هستیم و همه افتخار سربازی ولایت را داریم، گفت: در دفاع مقدس علاوه بر حضور نیروهای مسلح همه اقشار در خلق این حماسه عظیم نقش آفرینی کردند؛ لذا مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان متعلق به همه مردم است.

سردار «یوسفعلی­‌زاده» نیز در ادامه این دیدار ضمن ارائه گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان رضوی ابراز داشت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان رضوی متعلق به نیروهای مسلح و همه منادیان حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس است.

وی افزود: در واقع ما خادم و مسئول حفظ مرکز فرهنگی دفاع مقدس هستیم و برای پربار کردن و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت همه سهیم هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی در ادامه با بیان اینکه احداث و افتتاح این مرکز تلاش همه دستگاه­‌ها را می‌­طلبد؛ تأکید کرد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس برای شهر مشهد و استان خراسان رضوی یک افتخار است و افتتاح هر چه سریعتر این مرکز یکی از مطالبات جامعه ایثارگران استان به شمار می­‌رود.

یوسفعلی‌­زاده در پایان حفظ و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس را کانون تلاش­‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس استان دانست و گفت: اگر نیروهای مسلح مستقر در استان در راستای احداث و راه­‌اندازی این مرکز در کنار هم باشند موفق خواهیم بود، ولی اگر هر کدام به سمت تجزیه برویم در انجام مأموریت موفق نخواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار