رئیس ستاد بازسازی عتبات فارس:

بازسازی عتبات عالیات با هنر معماری اسلامی- ایرانی انجام می‌شود

«اسکندر قاسمی» از اجرایی شدن طرح احداث صحن حضرت زینب (س) با هدف توسعه حرم حضرت امام حسین (ع) در کربلا خبر داد و گفت: کار بازسازی عتبات عالیات با هنر معماری اسلامی، ایرانی انجام می‌شود.
کد خبر: ۳۲۴۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱ - 24December 2018

به گزارش دفاع پرس از شیراز، «اسکندر قاسمی» امروز (دوشنبه سوم دی‌ماه) در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی استان فارس با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات از ساعت ۸۴ شروع به‌كار كرد كه گام نخست این ستاد در عراق، ‌اعتمادسازی و بعد از آن تعیین وضعیت انضباط و نظافت حرم‌های مطهر اهل بیت(ع) بود، اظهارداشت: كار بازسازی عتبات عالیات با هنر معماری اسلامی ـ ایرانی انجام شد كه در این میان مراجع عظام تقلید به‌ویژه رهبر معظم انقلاب و آیت‌الله «سیستانی» نقش مهمی داشتند و موجب شد كار بازسازی به سرعت و با حمایت و مشاركت بالای مردم به سرانجام رسد.

وی با بیان اینكه ابتدا تلاش شد تا حرم‌ها از نظر بهداشتی در وضعیت مناسبی قرار گیرند، گفت: در گام بعد مرمت و بازسازی حرم‌های اهل بیت(ع) در دستور كار قرار گرفت و همین مسائل موجب شد تا اعتماد مردم عراق به ستاد بازسازی عتبات عالیات جلب شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات فارس با یادآوری اینكه طرح‌های بسیار خوب و مناسبی برای بازسازی حرم‌های اهل بیت(ع) انجام شد، افزود:‌ این مسئله تأثیر فراوانی بر روی روابط دو كشور عراق و ایران داشت و مردم هر دو كشور خواهان تداوم چنین فعالیت‌هایی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار