فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز تاکید کرد؛

ضروریت توجه ویژه آموزش و پرورش به فضای مجازی

سرهنگ پاسدار «موسی زارعی» با بیان اینکه كه آموزش و پرورش به‌عنوان بزرگترین نهاد تربیتی كشور باید با آگاه‌سازی برای مقابله با شایعات فضای مجازی ورود کند، گفت: معلمان بسیجی نیز باید در عرصه آگاهی سازی دانش‌آموزان با بصیرت كافی ورود کنند.
کد خبر: ۳۲۴۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹ - 24December 2018

ضروریت توجه ویژه آموزش و پرورش به فضای مجازیبه گزارش دفاع پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار«موسی زارعی» امروز (دوشنبه ۳ دی‌ماه) در نشست روشنگری با موضوع ۴۰ ساله انقلاب اسلامی كه با حضور سرحلقه‌های صالحین كانون‌های بسیج فرهنگیان این ناحیه از سپاه برگزار شد، با انتقاد از مسموم بودن فضای مجازی و پخش شایعات به صورت گسترده در این فضا اظهار داشت: آموزش و پرورش به‌عنوان بزرگترین و مهم‌ترین نهاد تربیتی در این زمینه ورود كند.

وی افزود: آموزش و پرورش باید با آگاه‌سازی و روشنگری و با استفاده از ظرفیت كارشناسان خبره به مقابله با شایعات در فضای مجازی بپردازد.

زارعی با بیان اینكه دشمن ۴۰ سال است كه برای انقلاب اسلامی ما نقشه می‌كشد، گفت: آنان تلاش می‌كنند تا از هر گروه و صنفی برای رسیدن به اهداف شوم خود بهره‌برداری كنند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز سوءاستفاده از مشكلات اقتصادی را یكی از نقشه‌های دشمنان برشمرد و گفت: معلمان بسیجی باید در این عرصه با بصیرت كافی ظاهر شوند و در اعتراض‌ها و تحصن‌های فرهنگیان به روشنگری و آگاه‌سازی بپردازند؛ زیرا این‌گونه تحصن‌ها هیچ نفی ندارد و ضرر آن هم متوجه دانش‌آموزان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار