در پیامی؛

سرلشکر صفوی رحلت آیت‎الله هاشمی شاهرودی را تسلیت گفت

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا رحلت آیت الله هاشمی شاهرودی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۲۴۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰ - 25December 2018

سرلشکر صفوی رحلت آیت الله هاشمی شاهرودی را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر «سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در پیامی رحلت آیت‌الله «سید محمود هاشمی شاهرودی» رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

متن این پیام به این شرح است:

اِنَا لله و اِنَا اِلیه راجِعون

رحلت جانگداز عالم ربانی و فقیه مجاهد، مرجع عالیقدر تشیع حضرت آیت الله العظمی سیدمحمود هاشمی شاهرودی موجب تالم و اندوه فراوان است.

فقدان آن مرجع انقلابی ضایعه‌ای بزرگ و دردناک برای حوزه‌های علمیه و دو ملت شریف و بزرگ ایران و عراق به شمار می‌رود.

ایشان یکی از ستون‌های فقهی، علمی و اخلاقی حوزه‌های علمیه و مرجع تقلید بیدار و روشنبین برای ملت ایران و عراق بود.

حضور و نقش آفرینی آن عالم وارسته در اوان انقلاب اسلامی و همراهی با حضرت امام خمینی (ره) در آن دوران پر فراز و نشیب و ایفای مسئولیت‌های مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله ده سال ریاست موفق قوه قضائیه، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضویت در شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری، از این مرجع تقلید و سالک الی الله، شخصیتی توانمند، آگاه، مدیر و مدبر ساخته بود.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به محضر حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی)، مراجع عظام بزرگوار و علمای اعلام، فضلا و طلاب پاکنهاد حوزه‌های علمیه و خاندان مکرم و فرزندان ارجمند ایشان و عموم مردم شریف ایران و عراق تسلیت و تعزیت عرض نموده و از ذات اقدس ربوبی برای آن فقیه انقلابی، مجاهد و صبور، رحمت واسعه الهی و هم نشینی با اجداد طاهرینش را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها