وصیت‌نامه بسیجی شهید سید محمد (سعید) بابایی/ دانشگاه‌های ما افرادی مخلص و متعهد تحویل جامعه دهند

بسیجی شهید «سید محمد (سعید) بابایی» در وصیت‌نامه خود آورده است : « آن‌هایی که درس می‌خوانند با جدیت تمام به تحصیل ادامه دهند به امید خداوند مشت محکمی بر دهان کسانی باشد که تخصص خود را در اختیار بیگانه قرار داده‌اند و امید است دانشگاه‌های ما شاهد آن باشند که افرادی مخلص و متعهد تحویل جامعه دهند.»
کد خبر: ۳۲۵۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰ - 28December 2018

به گزارش خبرنگار ساجد، بسیجی شهید «سید محمد (سعید) بابایی» در تاریخ ۲۲ آبان ۱۳۴۹ در تهران چشم به جهان گشود. وی در تاریخ پنجم مرداد ۱۳۶۷ در عملیات مرصاد منطقه سرپل ذهاب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وصیت‌نامه بسیجی شهید سید محمد بابایی/ دانشگاه‌های ما افرادی مخلص و متعهد تحویل جامعه دهند

متن وصیت‌نامه‌ای که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم رب الشهداء و الصدیقین
خداوند منان توفیق داد به این بنده حقیر که برای اهداف مقدس عالیه اسلام و برافراشته شدن کلمه حق بر روی زمین در راهش سلاح بر گیرم و سوی دشمن تازم و این خود یک جهاد مقدس است که به امر قرآن و عترت و فرمان مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت امام مدظله العالی انجام داده‌ام.

باشد که مورد رضای حق تعالی قرار گیرد، اما سختی با دوستان عزیزم و برادران بسیجی مسجد امام حسین (ع) دارم که ادامه دهنده راه عزیزانمان باشند و آن‌هایی که درس می‌خوانند با جدیت تمام به تحصیل ادامه دهند به امید خداوند مشت محکمی بر دهان کسانی باشد که تخصص خود را در اختیار بیگانه قرار داده‌اند و امید است دانشگاه‌های ما شاهد آن باشند که افرادی مخلص و متعهد تحویل جامعه دهند.

برادران مکتب الحسین (ع) را هم خالی نگذارید لذا همین هیئت‌هاست و همین عزاداری‌هاست که نام آقا امام حسین (ع) و اسلام را زنده نگه داشته است و، اما آقای جعفری سرپرست یاران امام زمان (عج) امیدوارم که این یار حقیر را ببخشید و از سر تقصیراتمان بگذرید و امیدوارم همیشه در کارتان به خصوص در فعالیت‌های بسیج موفق باشید از تمامی برادران طلب بخشش می‌کنم و امیدوارم بنده را حلال کنید.
اما شما پدر و مادر عزیزم هرچند من فرزند خوبی برای شما نبودم و آنگونه که شایسته شما بود نتوانستم ادای احترام کنم. امیدوارم که این فرزند حقیرتان را ببخشید و راضی باشید خداوند ان‌شاءالله صبری عظیم به شما عطاء نماید و در شهادت من و به خاطر من عزاداری نکنید و سیاه نپوشید، دنیا محل گذر است ما نیامدیم که به هستی‌های دنیا دل ببندیم ما نیامدیم که هر چه هست و نیست برای خودمان جمع کنیم.
باید از این دنیای فانی دل کند و رفت جایی که تمام انسان‌ها مسیر آخرشان به آنجا منتهی می‌شود و چه خوشا در راه خدا و در راه دین خدا بروند این دنیائی که در آن زندگی می‌کنم یک دنیای بی‌ارزش است و باید از آن عبور کرد و رفت، به شما عزیزان توصیه می‌کنم که به امر و فرمان امام عزیزمان گوش دهید که در این غیر اینصورت در روز محشر خون شهدا جلوگیر شما خواهد شد و کشته شدن در راه وصال دوست را افتخار بدانید که امامان ما از حضرت علی (ع) تا امام عسگری (ع) به ضربت شمشیر خصم یا به زهر کین شهادت رسیدند و، اما در مورد محل دفنم اگر پیکرم به دستتان رسید بدنم را در بهشت زهرا (س) یا امامزاده علی اکبر (ع) دفن کنید برایم نماز بخوانید و از همه فامیل و آشنایان حلالیت بطلبید.
والسلام علی من اتبع الهدی»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها