مراسم تشییع دو شهید گمنام در ستاد قرارگاه پدافند هوایی برگزار می‌شود

همزمان با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مراسم تشییع و تدفین پیکر دو تن از شهیدان دوران دفاع مقدس در ستاد قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۲۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷ - 29October 2014

مراسم تشییع دو شهید گمنام در ستاد قرارگاه پدافند هوایی برگزار می‌شود

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام «محمد عدیده» معاون فرهنگی و روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ضمن اعلام این خبر گفت: این مراسم معنوی با عنوان سبک بالان عرشی در آغوش مدافعان آسمان برگزار میشود و کارکنان و خانوادههای ولایتمدار و قدرشناس نیروهای مسلح با استقبال از فرزندان شهیدشان در این مراسم شرکت خواهند داشت.

وی با اشاره به اهم برنامههای این مراسم افزود: مراسم شب وداع با شهیدان در تاریخ جمعه مورخه 9/8/93 درمسجد امام خمینی(ره) شهرک شهید بهشتی قرارگاه پدافند هوایی برگزار میشود و این شهدا در تاریخ 10/8/93 تشییع و در ستاد قرارگاه پدافند هوایی تدفین میشوند.

معاون تبلیغات و روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی در پایان اظهار داشت: مراسم شام غریبان این دو شهید بزرگوار که در سنین 21 و 27 سالگی در عملیات خیبر و در جزیره مجنون به شهادت رسیدهاند شنبهشب در مسجد امام خمینی(ره) شهرک شهید بهشتی قرارگاه پدافند هوایی برگزار میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها