سردار فرجیان‌زاده در گفت‌وگو با دفاع پرس:

هوشمندی مردم باعث شکست تحریم‌ها می‌شود

سردار فرجیان‌زاده با اشاره به ایستادگی مردم شهیدپرور ایران در پای آرمان‌های انقلاب اسلامی گفت: درک و هوشمندی مردم کشورمان باعث شکست تحریم‌ها خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۵۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰ - 31December 2018

استراتژی براندازی نظام در ۹ دی شکست خوردسردار «سعید فرجیان‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، درباره رابطه فتنه ۸۸ و تحریم‌های اعمالی علیه کشورمان، اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی بویژه آمریکا در فتنه ۸۸ طرح براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را دنبال می‌کردند؛ به عبارتی استکبار جهانی، همکاران منطقه‌ای و دنباله‌های داخلی آن‌ها تقویت‌کننده استراتژی براندازی نظام بودند.

سردار فرجیان زاده با بیان اینکه مردم با حماسه ۹ دی توانستند استراتژی دشمن را با شکست مواجه کنند، افزود: حضور مردم در حماسه ۹ دی ۸۸ تکرارکننده عاشورای ۵۷ بود؛ زیرا همان‌گونه که عاشورای ۵۷ زمینه سقوط رژیم پهلوی را موجب شد، حماسه مردم در ۹ دی ۸۸ هم باعث شکست استراتژی دشمن برای براندازی نظام شد.

این مقام مسؤول ادامه داد: وقتی در ۹ دی استراتژی دشمنان با شکست مواجه شد، طرح دیگری را در دستور کار خود قرار دادند و آن شدت بخشیدن به میزان تحریم‌ها بود؛ البته تحریم‌ها از اول پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشت، ولی بعد از فتنه ۸۸، تحریم را به عنوان ابزار دیگری جهت فشار بر نظام جمهوری اسلامی ایران بکار گرفتند.

وی اضافه کرد: مردمی که بیش از ۳۰۰ هزار شهید را برای بقای جمهوری اسلامی ایران هدیه کرده‌اند، پای این انقلاب خواهند ایستاد؛ لذا این تحریم‌ها نیز با درک و هوشمندی مردم کشورمان با شکست مواجه خواهد شد.

سردار فرجیان زاده در پاسخ به این سوال که فتنه‌های بعدی علیه نظام در چه حوزه‌هایی خواهد بود، گفت: دشمن امروز همزمان با اِعمال تحریم اقتصادی، جنگ روانی گسترده‌ای را علیه این ملت به راه انداخته است به نحوی که ۲۷۰ رسانه به این موضوع می‌پردازند و با پخش برنامه‌های متعدد به دنبال کم‌رنگ کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: بنابراین دشمن با استفاده از رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی می‌خواهد فتنه‌هایی را در جامعه ایجاد کند؛ ولی ملت ایران، ملتی هستند که تجربه‌های زیادی در مقابله با دشمنان دارند و لذا در برابر این فتنه جدید هم پیروز خواهند شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها