سید محمود نبویان در همایش استکبارستیزی دانشجویان:

اختلاف ایران و غرب اختلافی بنیادی است

دعوا و اختلاف با آمریکا تنها بر سر مذاکرات هسته ای نیست بلکه این اختلاف از نگاه بنیادی نشات می گیرد که میان ایران و کشورهای غربی فاصله می اندازد.
کد خبر: ۳۲۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸ - 29October 2014

اختلاف ایران و غرب اختلافی بنیادی است

به گزارش خبرنگار داخلی دفاع پرس سید محمود نبویان در همایش بزرگ استکبارستیزی دانشجویان تهران گفت: دعوا و اختلاف با آمریکا تنها بر سر مذاکرات هسته ای نیست بلکه این اختلاف از نگاه بنیادی نشات می گیرد که میان ایران و کشورهای غربی فاصله می اندازد.

وی اظهار داشت: این اختلاف از جنگ میان کفر و اسلام نشات گرفته است و تا همیشه نیز ادامه دارد دعوا بر سر اندیشه ی و جهان بینی اسلامی جمهوری اسلامی است که ایران مطرح کرده است و باید برسر مذاکرات گوناگون حواسمان به این جهان بینی ایرانی باشد

این عضو جبهه پایداری مجلس شورای اسلامی بیان کرد: من به دنیای قبل خوش بین نیستم و اگر کشورهای 1+5 الان با جمهوری اسلامی بر سر میز مذاکره نشسته اند از سر ضعف آنهاست.

در مساله سوریه، یمن و داعش غرب موفق نبوده است ولی جمهوری اسلامی به برکت رهبر و ملت ایران توانایی این را داشته که غرب را از سر ضعف بر سر مواضع خود بیاورد.

نبویان اظهار داشت: هیچ گاه به غرب اعتماد نخواهیم کرد چرا که آنها هیچ تعهدی به شما قبول نمی کنند در برخورد با این کشورها نباید تعهد دهیم که با اجازه این کشورها هیچ امری را پیش ببریم در حالیکه در تعهدات ژنو تعهدی داده شده که با رضایت کشورهای غربی مسائل هسته ای خود را رو به جلو ببریم ولی جمهوری اسلامی اعتماد کامل به دولت مردان خود دارد و در پی آن که اذیت ملت ایران را خواستار است.

نظر شما
پربیننده ها