خدمات‌رسانی پزشکان جهادگر در مناطق محروم «سپیدان»

جهادگران کانون «کیش اندیش» دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به ۲ هزار نفر از مردم مناطق محروم سپیدان خدمات پزشکی ارائه دادند.
کد خبر: ۳۲۵۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸ - 01January 2019

خدمات رسانی اردوی جهادی پزشکی به مناطق محروم سپیدانبه گزارش دفاع پرس از شیراز، «کوروش عزیزی» رئیس ستاد دانشگاهی اردو‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اظهار داشت: کانون جهادی «کیش اندیش» با برگزاری اردوی ۲ روزه و با هدف خدمت‌رسانی به مردم مناطق دوردست «سپیدان» موفق شد تا خدمات پزشکی مطلوب و قابل توجهی را به مردم محروم این مناطق ارائه دهد.

وی افزود: در این برنامه ۷۵ جهادگر با تخصص‌های متنوع پزشکی و در قالب چند گروه با استقرار در مرکز سلامت جامعه شماره یک این شهرستان و با برنامه‌ریزی دقیق و پیش‌بینی شده، موفق به ارائه خدمات سلامت و پزشکی به ۲ هزار نفر از ساکنان این مناطق شدند.

عزیزی ادامه داد: این خدمات در قالب اجرای طرح معاینه رایگان، توزیع دارو، خدمات پزشکی، دندانپزشکی و مشاوره‌های پزشکی رایگان برای مناطق محروم و اقشار کم در آمد شهرستان سپیدان ارائه شد.

وی اضافه کرد: اعضای جهادگر این اردو شامل دانشجویان رشته‌های دندان‌پزشکی، پزشکی، داروسازی، مامایی، پرستاری و پزشکان متخصص گوش و حلق و بینی، چشم‌پزشکی، کلیه و مجاری ادراری، ارتوپدی، زنان و زایمان، جراح عمومی، بیماری‌های اطفال، داخلی، بینایی سنجی و پزشکان عمومی بودند که تمامی خدمات رایگان را به این مردم ارائه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها