مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی:

دلیل اصرار غرب برای ترویج بی‌حجابی در کشور از بین بردن حکومت اسلامی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی با اشاره به واقعه اجرای طرح کشف حجاب توسط رضا شاه گفت: اصرار غرب برای ترویج بی‌حجابی در کشور از بین بردن حکومت اسلامی است.
کد خبر: ۳۲۶۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ - 08January 2019

اصرار غرب برای ترویج بی حجابی در کشور از بین بردن حکومت اسلامی است«سید عابس حسینی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس از خراسان شمالی در خصوص اجرای طرح کشف حجاب توسط رضا شاه اظهار داشت: رضاخان یک آدم سرسپرده و آژدان ارتش بود و انگلیسی‌ها رضاخان را پرورش دادند و او را نخست وزیر و بعد پادشاه کردند تا هر آنچه می‌خواستند از طریق رضاخان بتوانند در ایران اجرا کنند.

وی عنوان کرد: اروپاییان متوجه این موضوع شده بودند که هر حرکتی در ایران توسط مردم مذهبی و روحانیون شکل می‌گیرد و فعالیت‌ها و اقداماتی که در ایران انجام می‌شود برخواسته از آموزه‌های دینی است بنابراین سعی کردند آموزهای دینی و نمادهای دینی را در کشور ایران از بین ببرند.

حسینی ادامه داد: کسی که می‌توانست نمادهای دینی را در ایران از بین ببرد رضاخان بود زیرا او مجری برنامه‌های اروپاییان و دست پرورده آنان بود و این گونه شد که رضاخان علیه حجاب ‌که یک نماد دینی و اسلامی است اقدام کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی حجاب را نوع نگرش به سبک زندگی اسلامی خواند و عنوان کرد: حجاب یکی از نمادهای حکومت اسلامی است.

وی با اشاره به واقعه کربلا گفت: در آن زمان دشمنان تلاش می‌کردند پرچم حضرت ابوالفضل (ع) بر زمین بیفتد زیرا افتادن پرچم نشانه پیروزی بود، در این زمان نیز اصرار غرب برای ترویج بی‌حجابی از بین بردن حکومت اسلامی است.

حسینی تصریح کرد: آیا با بی‌حجابی دختران و زنان در کشور مشکلی از مسائلی همچون گرانی،‌ معیشت، تورم و احتکار برطرف می‌شود؟ در صورتی که با بی‌حجابی بیشتر ما نیاز اروپاییان را برطرف می کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی در خصوص نقش خانواده‌های شهدا در ترویج عفاف و حجاب در کشور گفت: مردم ارادت خاصی به خانواده شهدا دارند و باور دارند که شهدا فدائیان واقعی ملت هستند، اگر حجاب توسط خانواده شهدا گسترش پیدا کند یک حرکت جلوداری انجام می شود.

وی ابراز داشت: اگر نگاهی به وصیت نامه شهدا داشته باشیم می‌بینیم که شهدا بر حفظ حجاب و اطاعت از ولایت فقیه بسیار تاکید داشتند؛ دیروز مردان ما خون دادند تا دین اسلام باقی بماند و امروز مادران، خواهران و دختران ما هستند که با گسترش حجاب و فرهنگ دین اسلام می توانند حافظ امنیت برای جامعه باشند.

حسینی تاثیرگذاری خانواده شهدا را همانند مسجد در جامعه عنوان کرد و گفت: وقتی کسی وارد مسجد می‌شود بی‌حجاب وارد نمی‌شود و حرمت خانه خدا را حفظ می کند، همان طور وقتی کسی وارد خانواده شهدا می شود بی‌حجاب وارد نمی‌شود و تاثیرگذاری این قشر عظیم در جامعه همانند مسجد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار