امام‌جمعه بروجرد:

مدیر متعهد باید عدالت را در جامعه رعایت کند

حجت الاسلام سید علی حسینی گفت: یک مدیر متعهد باید بتواند عدالت را رعایت کند چرا که عدالت همان انجام خواسته های به حق مردم است.
کد خبر: ۳۲۶۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹ - 08January 2019

عدالت یعنی انجام خواسته های بحق مردمبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، حجت‎الاسلام «سید علی حسینی» عصر سه شنبه در شورای اداری شهرستان که در فرمانداری ویژه بروجرد برگزار شد، با بیان اینکه ریاست فی‎النفسه امتیاز نیست و همان مسئولیت به عنوان تکلیف است، اظهار داشت: در نظام دینی قبول مسئولیت درست است نه ریاست کردن.

وی افزود: در جمهوری اسلامی ایران همه مسئول هستیم و می‎بایست مراقب اعمال خود باشیم چرا که در روز قیامت هیچ کس بار دیگری را به دوش نمی‎کشد.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: یک مدیر متعهد باید بتواند عدالت را رعایت کند چرا که عدالت همان انجام خواسته‎های به حق مردم است و هر مدیر باید سعی کند با چهره گشاده و نرم‎خویی با ارباب رجوع برخورد کند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: مسئولین باید موانع و مشکلات را از سر راه مردم بردارند چرا که در صورت کم کاری باید در روز قیامت جوابگو باشند.

وی با اشاره به مشکلات شهرداری بروجرد تاکید کرد: حقوق یک ماه کارگران شهرداری بروجرد با همکاری همه مسئولان مربوطه پرداخت شد.

امام جمعه بروجرد یادآور شد: شورای اسلامی شهر بروجرد و شهرداری قول داده‎اند هر چه سریعتر حقوق معوقه کارگران را پرداخت کنند که هرچه سریعتر باید نسبت به ادای قولی که داده اند اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها