معاون نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش:

همگرایی دینی و میهنی مهم‌ترین عامل پیروزی در جنگ بود

امیر سرتیپ دوم «علی قاسمی سامانی» گفت: همگرایی دینی و میهنی در کشور مهم‌ترین عامل پیروزی در جنگ تحمیلی بود.
کد خبر: ۳۲۷۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ - 10January 2019

همگرایی دینی و میهنی مهم‌ترین عامل پیروزی در جنگ بودبه گزارش دفاع پرس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سپاه قمر بنی هاشم (ع)، امیر سرتیپ دوم «علی قاسمی سامانی» معاون نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، شامگاه چهارشنبه در نخستین گردهمایی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم شهرستان «سامان»، اظهار داشت: حضور مردم ایران در عرصه‌های مختلف برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی جزو مهمترین نقطه‌های قوت کشور بوده است و همین باعث شده تا جمهوری اسلامی این‌گونه محکم و منسجم مقابل استکبار جهانی بایستد.

وی تصریح کرد: جنگ تحمیلی هشت ساله ویژگی‌هایی دارد که این جنگ را از سایر جنگ‌های منطقه و جهان متمایز می‌کند، مانند این‌که طولانی‌ترین جنگ در قرن بیستم و حتی جنگ جهانی دوم بوده است.

معاون نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: نابرابری ۲ طرف جنگ از دیگر ویژگی‌های دوران دفاع مقدس است، به‌طوری که ایران در این جنگ با افزون بر ۳۰ کشور دنیا به عنوان حامیان مستقیم و غیرمستقیم عراق نبرد می‌کند.

وی گفت: به دلیل قرار گرفتن ایران و عراق در یک منطقه استراتژیک و جهانی به خاطر برخورداری از ذخایر زیرزمینی، این جنگ در تمامی کشور‌های دنیا تاثیر گذاشت و همه آن‌ها را متوجه سرنوشت و دستاورد‌های این جنگ کرد.

معاون نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: همگرایی دینی و میهنی در کشور مهم‌ترین عامل پیروزی در جنگ تحمیلی بود.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس شهداء، جانبازان، آزادگان و رزمندگان به جغرافیا، زبان، قوم و دین خاصی محدود نشدند و به همین علت اقلیت‌های دینی با تقدیم شهدا، خود را در سرنوشت کشور سهیم می‌دانند.

معاون نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: امروزه دشمنان متوجه شده‌اند که بارزترین نقطه قوت جمهوری اسلامی ایران همین همگرایی است.

قاسمی سامانی تاکید کرد: به همین خاطر دشمن در شبکه‌های مجازی به عنوان ابزاری تاثیرگذار قصد دارد تا به روش‌های گوناگون اقشار، صنوف و قومیت‌های مختلف را نسبت به بدنه نظام جمهوری اسلامی بدبین کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار