فرمانده سپاه «روح‌الله» استان مرکزی خبر داد؛

برگزاری ۱۰ اجلاسیه در راستای کنگره ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی

سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» گفت: سال ۹۸ هرماه یک اجلاسیه بزرگداشت شهدا در استان مرکزی برگزار می‌شود و تا برگزاری کنگره ملی نقش حضرت امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان ادامه دارد.
کد خبر: ۳۲۷۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴ - 10January 2019

در سال 98 ماهانه یک اجلاسیه بزرگداشت شهدا در استان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، در نخستین اجلاسیه «سنگرسازان بی‌سنگر» در شهرستان «فراهان»، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده بالغ بر ۱۰ عنوان اجلاسیه در راستای کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و بزرگداشت ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: در همین راستا اجلاسیه «کارگری» و اجلاسیه «بانوان» تا پایان سال ۹۷ با برنامه‌ریزی جامع، با حضور اقشار مختلف مردم استان مرکزی در شهر‌های «ساوه» و «اراک» برگزار می‌شود.

کریمی ادامه داد: در سال ۹۸ در شهرستان‌های مختلف استان هرماه یک اجلاسیه برگزار می‌شود تا اینکه در نهایت کنگره نهایی نیز مهرماه سال آینده در اراک برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند که جنگ ما برای ما یک گنج بود، قطعا در این اجلاسیه‌ها باید تلاش کرد تا بتوان گوهر ماندگار، گنج دفاع مقدس و ارزش‌ها را به دست آورد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، با اشاره به رشادت‌ها و دلاوری‌های سنگرسازان بی‌سنگر و جهادگران در طول دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: هر واژه‌ رزمی در دفاع مقدس را به یاد می‌آوریم با نام و عملکرد جهادگران همراه بوده است و جهادگران مجاهد همواره یکی از مهم‌ترین پایه‌های برنامه‌ریزی برای عملیات‌ها بودن.

وی افزود: جهادگران با پشتیبانی خود به‌عنوان سنگرسازان بی‌سنگر، نقشی مهمی در موفقیت رزمندگان در عملیات‌های دوران دفاع مقدس داشتند و اگر سنگرسازان بی‌سنگر نبودند قطعا پیروزی به این شکل به دست نمی‌آمد و سنگرسازان جهادسازندگی نقشی برجسته در طول دفاع مقدس داشته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها