سردار اشتری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

توان موشکی کشور متأثر از دفاع مقدس است

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه توان موشکی امروز کشور ریشه در دفاع مقدس دارد، گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز توانسته قدرت خود را به دنیا نشان دهد.
کد خبر: ۳۲۷۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰ - 13January 2019

تحولات موشکی ریشه در دفاع مقدس دارد/ امروز ایران قدرت خود را به دنیا نشان داده استسردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، در خصوص دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه نظامی اظهار داشت: خوشبختانه با کار‌های صورت گرفته در کشور در سطوح مختلف شاهد پیشرفت‌های زیادی هستیم.

وی ادامه داد: در دفاع مقدس فرماندهان و رزمندگان ما با دست خالی، اما با همت و اراده‌ای بسیار قوی در برابر دشمن بعثی ایستادگی کردند و توانستند دشمن و حامی‌های آن را شکست دهند.

فرمانده ناجا گفت: پس از دفاع مقدس و تجربه‌ای که در طول دفاع مقدس به دست آوردیم، توانستیم به تکنولوژی‌های مختلف بخصوص در حوزه دفاعی دست یابیم.

سردار اشتری با بیان اینکه خوشبختانه امروز بنیه دفاعی ما بسیار قوی و بازدارند است و هرچقدر هم پیش رفتیم آن را تقویت کردیم، افزود: امروز در حوزه موشکی تحول عظیمی رخ داده است و توان موشکی امروز کشور در دفاع مقدس ریشه دارد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران امروز توانسته قدرت خود را به دنیا نشان دهد و در ابعاد مختلف هم توانستیم رشد داشته باشیم.

فرمانده ناجا در خصوص دستاورد‌های ناجا در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: نیروی انتظامی طی ۴۰ سال گذشته رشد خوبی داشته و هر سال تحولات خوبی در آن ایجاد شده است که این تحولات ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها