مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان فارس:

گفتمان رهبری و ولایت فقیه باید محور فعالیت‌های حوزه دفاع مقدس باشد

حمیدرضا گرامی با بیان این‌که فعالیت‌ها در حوزه دفاع مقدس باید در راستا و پیرو گفتمان رهبری و ولایت فقیه باشد، گفت: نگاه راهبردی در حوزه دفاع مقدس باعث ترویج فرهنگ ارزشمند این حوزه خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۷۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲ - 14January 2019

گفتمان رهبری و ولایت فقیه باید محور فعالیت های حوزه دفاع مقدس باشدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، «حمیدرضا گرامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس، صبح امروز (دوشنبه) در نشست نقد و بررسی کتاب «آه ماهی» روایت‌گر خاطرات «غلام دلشاد» جانباز شیمیایی ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس، با بیان این‌که نگاه این اداره‌کل در حوزه دفاع مقدس یک نگاه راهبردی است، اظهار داشت: محور فعالیت‌ها در حوزه دفاع مقدس باید پیرو گفتمان رهبری و ولایت فقیه باشد تا بتوانیم دستاورد‌های این دوران را استخراج و جهت ارائه به نسل‌های آینده ماندگار کنیم.

وی افزود: ایثارگری مردم ایران اسلامی باعث شد تا در مقابل دشمنان و استکبار ایستادگی کنیم و این ایستادگی‌ها بود که ایران اسلامی را در جهان سر افراز کرده است.

گرامی بیان داشت: اگر به ۲۰ سال گذشته ایران نگاه کنیم این دفاع مقدس بوده که عزت ایران را حفظ کرده است و نگذاشته تا ذره‌ای از خاک میهن از نقشه جغرافیایی جدا شود و در این جنگ بود که تحقیر و ذلت ایران برخلاف گذشته ایجاد نشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس تصریح کرد: ما نباید دشمن را ضعیف جلوه دهیم، دشمن در دوران دفاع مقدس با تمام توان در حوزه‌های مختلف حضور و تعصب لازم را نیز داشت، آنچه که دشمن در برابر رزمندگان ایران اسلامی کم داشت، آن انگیزه و رهبری امام خمینی (ره) بود که باعث شد تا در برابر رزمندگان ایران شکست را متحمل شود.

گرامی با تأکید بر این‌که از تحریف دوران دفاع مقدس باید جلوگیری شود، گفت: ثبت تاریخ شفاهی و تألیف خاطرات رزمندگان در دوران دفاع مقدس، می‌تواند در این راستا مؤثر و کارگشا باشد و تألیف کتاب در حوزه دفاع مقدس نیز می‌تواند منبع ارزشمندی برای نسل‌های آینده باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار