مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ايثارگران:

توجه به جامعه ايثارگری ثبات امنيت ملی را تضمين می‌­کند

مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ايثارگران گفت: هر چه به جامعه ايثارگری توجه شود و هر چه ‌قدر منزلت معنوی و مادی این عزیزان مورد توجه قرار بگيرد، ثبات امنيت ملی تضمين خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۷۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰ - 15January 2019

توجه به جامعه ايثارگری ثبات امنيت ملی را تضمين می‌­کندبه گزارش دفاع پرس از مشهد، «حسن فتحی­‌نیا» مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران امروز (سه­‌شنبه) در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران شهرستان «رشتخوار» که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: شهدا، جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس به عنوان مدافعین اسلام از انقلاب و آرمان­‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع و جان خویش را فدا کردند.

مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران خاطر نشان کرد: شهدا و ایثارگران امنیت را برای ما تأمین کردند، حال باید ببنیم ما برای زنده نگهداشتن یاد وخاطره این شهدای والامقام چه کرده­‌ایم؟

این مسئول تأکید کرد: هر چه به جامعه ايثارگری توجه شود و هر چه ‌قدر منزلت معنوی و مادی این عزیزان مورد توجه قرار بگيرد، ثبات امنيت ملی تضمين می‌­شود.

وی با بیان اینکه همه ما از امنیت بهره­‌مند هستیم پس باید برای ترویج این فرهنگ متعالی تلاش و کوشش کنیم ادامه داد: وضعیت بیکاری فرزندان ایثارگران جای تأمل دارد، زیرا آمار بیکاری فرزندان شهدا و ایثارگران شایسته ایران اسلامی نیست.

فتحی‌­نیا افزود: وضعیت استخدامی برای همه شفاف شده و فعلاً جذب در دستگاه‌­های اجرایی برای هیچ کس ممکن نیست، اما می­‌توان با شناسایی فرصت­‌های شغلی، بسترهای جذب را برای فرزندان شهدا و ایثارگران ایجاد کرد.

وی در پایان به بهسازی گلزار شهدا اشاره کرد و گفت: با یک هم افزایی، هم فکری و وحدت می­‌توان بهسازی گلزار شهدای تک مزاری را به اتمام رساند.

در این جلسه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و معاونین این اداره‌­کل نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار