رئیس حوزه هنری بوشهر:

رونمایی از «کتاب عکس انقلاب اسلامی» در استان بوشهر

«امید پارسایی‌فر» گفت: در ایام دهه فجر از «کتاب عکس انقلاب اسلامی» در استان بوشهر، که سند ماندگاری از مبارزات مردم استان بویژه شهر بوشهر است رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۷۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵ - 15January 2019

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، «امید پارسایی‌فر» رئیس حوزه هنری بوشهر در نشست ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان بوشهر اظهار داشت: در ایام دهه فجر از «کتاب عکس انقلاب اسلامی» در استان بوشهر، که سند ماندگاری از مبارزات مردم استان بویژه شهر بوشهر است رونمایی خواهد شد.

رئیس حوزه هنری بوشهر بیان کرد: این کتاب حاوی بیش از ۲۳۰ قطعه عکس از مبارزات مردم استان بوشهر است که از عکاسان مختلف به ویژه آثار علی‌اکبر اسکوروالا در این کتاب به چاپ رسیده است.

وی از رونمایی پنج جلد کتاب خاطرات شفاهی پیرامون مبارزات انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: این کتاب ها نیاز استان بوشهر در حوزه تاریخ شفاهی انقلاب را تامین می‌کند و با وجود منابع محدودی که وجود داشت، شاهد جمع‌آوری و تولید آثار فاخری در این حوزه هستیم.

امید پارسایی‌فر با اشاره به تجلیل از شاعران انقلاب اسلامی در استان بوشهر خاطرنشان کرد: چهار جلد از کتاب‌های شاعران استان نیز در این ایام رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها