رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور:

ساخت گنبد حرم مطهر امام حسین (ع) در کرمان، کاری ماندگار است

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: ساخت گنبد حرم مطهر امام حسین (ع) در کرمان، کاری ارزشمند، ماندگار و باعث افتخار است و مسیر عشق به ساحت مقدس سالار شهیدان همواره الهام بخش ملت و جوانان ما باشد.
کد خبر: ۳۲۷۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹ - 15January 2019

به گزارش دفاع پرس از کرمان به نقل از معاونت فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان، حجت الاسلام «محمدجواد حاج علی اکبری»، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در بازدید از پروژه‌ی ترفیع گنبد حرم مطهر امام حسین علیه السلام که در حال انجام است، اظهار داشت: دیدن همت و تلاش کسانی که هنرمندانه و عاشقانه در اینجا و در عتبه حسینی کار انجام می‌دهند، باعث افتخار است.

وی طرح ترفیع گنبد حرم مطهر امام حسین علیه السلام را کار بزرگی دانست که در کرمان با حضور مهندسان و کارگران با دقت عالی در حال انجام است و اظهار کرد: این گنبد نماد ویژه حرم مطهر امام حسین علیه السلام و قابی است که روی حائر حسینی قرار می‌گیرد که سقف آن عرش الهی است.

ساخت گنبد حرم مطهر امام حسین(ع) در کرمان، کاری ارزشمند، ماندگار و باعث افتخار است

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور افزود: امتداد کار کرمان که در حرم انجام می‌شود بسیار ارزشمند است، کاری بسیار دقیق، عالی و با مهندسی بسیار فوق‌العاده‌ای که همزمان با حضور زائر در حرم و در عمق زیاد انجام می‌شود و یادگار ماندگاری است.

حاج‌علی اکبری در ادامه به کار شگفت‌انگیز رزمندگان در کربلای پنج و کار بزرگ و متفاوت لشکر ثارالله در این عملیات با فرماندهی سردار بزرگ نظام سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی اشاره و بیان کرد: خیلی عملیات عجیبی بود و یک اتفاق متفاوت در هشت ساله دفاع مقدس که با یک کار پیچیده ۵۰ روز به طول انجامید.

وی ادامه داد: لشکر ثارالله در عملیات کربلای چهار حضور داشتند و در ادامه وارد عملیات کربلای پنج شدند، ماموریت پیچیده و سخت را به هم خیلی خوب انجام دادند؛ امیدواریم این راه همیشه پیش مردم و جوانان ما باز باشد و جوانان بلند همت و سرداران رشید بزرگی تربیت شوند.

در این بازدید توضیحاتی پیرامون چگونگی انجام پروژه ترفیع گنبد حرم مطهر امام حسین علیه السلام در کرمان و کربلا توسط دکتر مهدی نیکویی معاونت فنی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان ارائه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار