مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان تهران:

فرهنگ دفاع مقدس عامل چیرگی محور مقاومت در منطقه خاورمیانه است

مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان تهران گفت: در شرایط فعلی در منطقه خاورمیانه شاهد چیرگی قدرت محور مقاومت در برابر آمریکا و متحدین منطقه‌ای آن هستیم که نشات گرفته از فرهنگ دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۲۸۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱ - 16January 2019

فرهنگ دفاع مقدس عامل چیرگی محور مقاومت در منطقه خاورمیانه استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از تهران، سردار «علی‌اصغر محسن‌شیخی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران، امروز در جلسه هیات امنای یادمان شهدای گمنام بخش جواد آباد ورامین اظهار داشت: در سطح استان تهران 251 یادمان شهدای گمنام وجود دارد که یکی از وظایف و ماموریت‌های اصلی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، تشکیل هیات امنای این یادمان‌ها به منظور ساماندهی عمرانی و برنامه‌ریزی فرهنگی جهت بهره‌برداری عموم مردم به ویژه نسل جوان از فیوضات این شهدای گرانقدر است.

محسن‌شیخی با اشاره به اهمیت دفاع مقدس در پیشرفت و بالندگی کشور گفت: دفاع مقدس در واقع سند رسمی جمهوری اسلامی و محور وحدت آحاد ملت است و امروز قدرت ایران در منطقه و جهان به پشتوانه هشت سال ایستادگی و مقاومت در برابر رژیم بعثی و متحدین منطقه‌ای و بین‌المللی آن به دست آمده است.

وی افزود: در شرایط فعلی در منطقه خاورمیانه شاهد چیرگی قدرت محور مقاومت در برابر آمریکا و متحدین منطقه‌ای آن هستیم که آن نیز نشات گرفته از فرهنگ دفاع مقدس است.

این مسئول پیروزی‌های اخیر در سوریه و شکل‌گیری گروه‌های همسو با محور مقاومت همچون حشد‌الشعبی در عراق را از مصادیق بارز نهادینه شدن فرهنگ مقاومت و پایداری در بین ملت‌های مسلمان منطقه دانست و ابراز امیدواری کرد که با توکل به خدا و عنایت شهدای گران قدر و به برکت وجودی معنوی آنان در جامعه از گردنه‌های سخت توطئه‌ها و تهاجمات نرم دشمنان با سربلندی عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها