پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی در پی درگذشت پدر شهیدان «محمدنیا»

در پی درگذشت پدر شهیدان «محمدنیا» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی پیام تسلیتی به این منظور صادر کرد.
کد خبر: ۳۲۸۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ - 16January 2019

پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی در پی درگذشت پدر شهیدان «محمدنیا»به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خراسان شمالی، سرهنگ «احیامحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در پی درگذشت پدر شهیدان «محمدجواد و محمود محمدنیا» پیام تسلیتی به این منظور صادر کرده است که متن پیام به این شرح است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان گرانقدر «محمدنیا»

سلام علیکم

مرحوم «رضا محمدنیا» پدر شهیدان والامقام «محمدجواد و محمود محمدنیا» سبک بال پر گشود و به سوی معبود خود شتافت به روح این سفر کرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.

پدری که خالصانه و برای رضایت حق از فرزندان برومند و عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت تا روح قدسی آن طائران ملکوت حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشد.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم از خداوند متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و صبر جمیل برای بازماندگان مسالت می‌نمایم. ان شاء الله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.

سرهنگ پاسدار احیامحمد امیری

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار