امام جمعه موقت اهواز:

مسجدسلیمان جزء اولین مناطق در حملات موشکی بود

حجت الاسلام امینی گفت: مسجدسلیمان جزء اولین مناطقی بود که در زمان حمله بعثی ها مورد اصابت حملات موشکی قرار گرفت.
کد خبر: ۳۲۸۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ - 18January 2019

مسجدسلیمان جزء اولین مناطقی بود که مورد اصابت حملات موشکی قرار گرفتبه گزارش دفاع پرس از اهواز، مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد شهدای انقلاب اسلامی مسجدسلیمان شهیدان «داریوش محمدی» ،«اسفندیار موسوی» و شهید«حیدر سرلک» با حضور حجت الاسلام والمسلمین«میر احمدرضا حاجتی» امام جمعه موقت اهواز وجمعی از مسئولین این شهرستان درمکان گلزارشهدای کلگه این شهرستان روز  برگزارشد .
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حاجتی امام جمعه موقت اهواز ضمن گرامیداشت یاد وخاطر شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی علل الخصوص شهدای شاخص این یادواره و همچنین شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: بعداز گذشت چهل سال از شهادت«داریوش محمدی» ما به حضور خانواده معظم این شهدا افتخار می کنیم .
وی افزود : ما در کشور با مسائلی همچون مشکلات اقتصادی وضعف های مدیریتی درگیر هستیم‌، باتوجه به اینکه بر روی ارزش ها باکسی تعارفی نداریم ممکن است بعضا مسئولینی باشند که ناسالم وبه قول معروف گرگ در لباس میش باشند و یا ممکن است روحانیونی باشند که عمامه رسول خدا(ص) روی سرش است اما حق شهدا را ادا نکند ولی امروز با افتخار اعلام می کنیم که ایران اسلامی راه سعادت وپیشرفت را بازمی کند.

امام جمعه موقت اهواز دربخش دیگری از سخنان خود افزود: مسجدسلیمان جزء اولین مناطقی بود که در زمان حمله بعثی ها مورد اصابت حملات موشکی قرار گرفت و طی اصابت موشک به این شهر درعرض کمتر از نیم ساعت ۱۲۰نفر شهید شدند که تعدادی از این شهدا که قابل شناسایی نبود هم اکنون به نام شهیدگمنام در گلزارشهدا درخاک آرمیدند.

به گزارش دفاع پرس، درپایان این برنامه باحضور برسر مزار مطهر شهیدان «داریوش محمدی» و «اسفندیار موسوی» ضمن دلجویی از خانواده این شهدا بانثار شاخه گل یاد این شهدا گرامی داشته شد.

انتهای پیام/

 
 
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار