امام جمعه موقت آبدان؛

انقلاب ۴۰ سال در مقابل طوفان‌ها ایستاده است

«حبیب پهلوزاده» گفت: اینکه انقلاب ۴۰ سال در مقابل طوفان‌ها ایستاده به دلیل ولایت مداری مردم است. دشمن در این چهار دهه پشت مرزهای ما مانده است.
کد خبر: ۳۲۸۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴ - 18January 2019

انقلاب ۴۰ سال در مقابل طوفان‌ها ایستادهبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت الاسلام «حبیب پهلوزاده» امام جمعه موقت شهر آبدان در خطبه‌های  نماز جمعه  با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: ایشان در زمانی که جامعه گرفتار فتنه شده بود با ورود به مسجد و خطبه خواندن وضعیت جامعه را تبین می کنند.

وی اضافه کرد: ولایت و حکومت یک نفر و چند نفر نیست، امت اسلام وابسته به این موضوع است نباید مصلحت اسلام را برای منافع زودگذر دنیا برگزینیم.

امام جمعه موقت آبدان افزود: باید مواظب باشیم مبانی انقلاب و اسلام از بین نرود. انقلاب اسلامی یکی حکومت فردی را به حکومت مردمی تبدیل کرد.

وی تصریح کرد: اینکه انقلاب ۴۰ سال در مقابل طوفان‌ها ایستاده به دلیل ولایت مداری مردم است. دشمن در این چهار دهه پشت مرزهای ما مانده است، و ان شاء الله با همت و تلاش مردم و جوانان جرات نزدیک شدن به حریم ایران و به حریم  ولایت را به گور خواهند برد.

وی ادامه داد: کوته فکری است که فکر کنیم گرگ از خوی درندگی خود دست بر می دارد، خوی استکباری جز ذات دشمن است. دنیای امروز تقابل دو نظام حق و باطل است و حیات استکبار با خون ملت هاست. اگر کشوری راه تغذیه آنها را سد کنند با تمام قدرت در پی حذف آن هستند.

حجت الاسلام پهلوزاده خاطرنشان کرد: حضرت امام زنده است، چون راه او زنده است. فتنه هایی برای اسلام دیده اند از جمله حرکت انقلاب را منحرف کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار