امام‌ جمعه الیگودرز:

امروز جهانیان به موفقیت‌های نظام اسلامی ایران اعتراف می‌کنند

حجت‌الاسلام «محمدعلی ارزنده» گفت: در اوایل انقلاب حتی ابتدایی‌ترین ابزار را نمی‌توانستیم تولید کنیم ولی امروز جهانیان به موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعتراف می‌کنند.
کد خبر: ۳۲۸۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰ - 18January 2019

به گزارش دفاع پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «محمدعلی ارزنده» امام جمعه الیگودرز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام‌الله فاطمیه (س) با اشاره به راه‌اندازی مجتمع کشت و صنعت و کارخانه شیر «پگاه» اظهار داشت: امیدواریم در این زمینه شاهد اشتغال‌زایی بسیاری از جوانان شهرستان باشیم.

وی بیان کرد: متأسفانه عده‌ای ناراحتی از فرد یا افرادی داشته و مشکلاتی که در خطبه‌های نماز جمعه مطرح می‌شود را به فردی نسبت می‌دهند، به‌ عنوان‌ مثال در هفته گذشته مشکلاتی که در خصوص استخدامی بیمارستان شهید ولیان مطرح شد عده‌ای در فضای مجازی این مشکلات را به نماینده شهرستان نسبت دادند.

امام‌جمعه الیگودرز عنوان کرد: 63 نفر از نیروهای فنی بیمارستان شهید ولیان از طریق آزمون جذب شدند و مقررشده بود که 95 درصد استخدامی‌ها در این بیمارستان از شهرستان‌های بروجرد و نورآباد اختصاص باشد حتی در آموزش‌ و پرورش مقرر شد که معلم از شهرستان‌های دیگر در الیگودرز مشغول به خدمت شوند که با پیگیری‌های نماینده شهرستان، نیروهای بومی مشغول به خدمت شدند.

وی به پرتاب ماهواره پیام در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: پرتاب ماهواره دارای سه مرحله است و بسیاری از کشورهای پیشرفته با قدمت ده‌ها ساله ماهواره‌هایشان در همان ابتدای پرتاب منفجر شده اند ولی ماهواره پیام با موفقیت پرتاب شد و 500 کیلومتر از سطح زمین را طی کرد، این‌ها نمونه‌ای از موفقیت‌های بزرگ علمی کشور است که حاصل خوداتکایی جوانان انقلابی و غلبه بر تحریم‌های دشمنان است.

خطیب نماز جمعه الیگودرز تصریح کرد: صحبت‌های منافقین داخلی و خارجی را نگاه نکنید حتی بسیاری از دشمنان از جمله سران رژیم منحوس صهیونیستی حضور ایران در عرصه پرتاب ماهواره را موفقیتی بزرگ به‌حساب آوردند ولی متأسفانه به‌جای اینکه مسئولان و مردم این موفقیت‌ها را جشن بگیرند عده‌ای در همان روز، مطالبی را بیان کردند که گویا مصیبت به آن‌ها وارد شده است.

وی گفت: آیا فراموش کرده‌اند که در اوایل انقلاب حتی ابتدایی‌ترین ابزار را نمی‌توانستیم تولید کنیم ولی امروز جهانیان به موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعتراف می‌کنند.

ارزنده خاطرنشان کرد: چرا بلافاصله عده‌ای حرف دشمنان انقلاب را می‌گویند ولی به سخن دوستداران انقلاب بی‌توجهی کرده و حقایق را بازگو نمی‌کنند، باید مواظب باشیم که پیاده‌نظام دشمن نشویم و دستاوردهای 40 ساله انقلاب را بازگو کنیم چراکه کشور در زمینهٔ علمی، ورزشی به پیشرفته‌های چشمگیری دست پیدا کرده که باید این پیشرفت‌ها بیان شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها