استاندار کردستان:

جشن چهل سالگی انقلاب در معرض توطئه دشمنان است

استاندار کردستان گفت: دشمنان نظام اسلامی و در راس آنها سردمداران آمریکا از ماه‌ها پیش برای برگزار نشدن جشن‌های چهل سالگی انقلاب برنامه‌ریزی می‌کنند لذا باید در برنامه‌‌های خود به این مساله و توطئه دشمن بی‌توجه نباشیم.
کد خبر: ۳۲۸۵۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳ - 20January 2019

جشن چهل سالگی انقلاب در معرض تهدید دشمنان استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کردستان، «بهمن مرادنیا» استاندار کردستان امروز در جلسه ستاد برگزاری جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در استان اظهار داشت: ما باید در برنامه‌ریزی‌های خود برای برگزاری جشن های پیروزی انقلاب و تبیین دستاوردهای نظام تهدیدات دشمنان را نیز مورد توجه قرار داده و برای خنثی کردن آنها برنامه داشته باشیم.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های لازم و خنثی سازی ترفندها و تهدیدات دشمن می‌توانیم بر خلاف دیدگاه‌‌های دشمنان نظام جشن‌های چهل سالگی انقلاب را آنگونه که مدنظر رهبر معظم انقلاب و مسئولان است، برگزار کنیم.

استاندار کردستان با تاکید بر اجرای چند برنامه شاخص در ایام دهه مبارک فجر در استان یادآور شد: باید با برگزاری نشست‌های مختلف در مدارس و دانشگاه ها و بهره‌‌گیری از اساتید برجسته، هنرمندان، چهره‌های مطرح علمی دستارودهای نظام در حوزه‌های مختلف برای جوانان و نوجوانان تبیین و تشریح شود.

وی تاکید کرد: در راستای آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با پیشرفت‌های کشور در چهار دهه گذشته صدا و سیما و سایر رسانه‌‌ها نقش تاثیرگذاری دارند و می‌ توانند مسئولان را در این زمینه یاری دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها