نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

مسئولان باید خدمت به مردم را یک افتخار بدانند

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: مسئولان باید خدمت به مردم را یک افتخار بدانند، زیرا کار برای رضای خدا و خلق داری اجری عظیم است. 
کد خبر: ۳۲۸۵۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴ - 20January 2019

مسئولین باید خدمت به مردم را یک افتخار بدانندبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، آیت الله «غلامعلی صفایی‌بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در دیدار با مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر اظهار داشت: مدیریت در حوزه فرهنگ و هنر یکی از دشوارترین مدیریت‌ها است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت حوزه انسانی داخلی، حوزه عمومی و فرهنگ شهروندی از شاخص‌های مهم این حوزه است، افزود: با توجه به موقعیت زمانی کنونی کشور و هجمه های دشمنان نظام کار در این حوزه بیش از پیش حساس و خطیر می باشد.

صفایی‌بوشهری تاکید کرد: با احترام گذاشتن به قوانین و سیاست های کلان نظام باید جایگاه و کرامت انسان ها نیز حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، مردم را ولی نعمتان این کشور بیان کرد و ادامه داد: مسئولان باید خدمت به مردم را یک افتخار بدانند زیرا کار برای رضای خدا و خلق داری اجری عظیم می باشد. 

امام جمعه بوشهر در پایان ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر، بر حمایت از حوزه فرهنگ و هنر تاکید کرد.

«فاطمه کرمپور» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان داشت: امروزه فرهنگ و هنر دو مقوله وابسته به هم هستند و با عجین شدن این دو اصل شادابی را به جامعه هدیه می کنند. 

این مسئول افزود: رشد و پویایی حوزه فرهنگ و هنر به نگاه ویژه دستگاه‌های مرتبط و غیر مرتبط نیاز دارد، زیرا گام نهادن در این مسیر سخت و دشوار است که امیدواریم با اتکا به خداوند بزرگ بتوانیم گام های موثری در این راه برداریم.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری بر اساس اهداف و سیاست‌های نظام جمهوری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای اولویت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار