دبیر کل جمعیت دفاع از ملت فلسطین:

عمل به شعار «ما می‌توانیم» بستر روشن شدن افق‌های آینده است

زهرا مصطفوی گفت: در طول این 40 سال تحولات منطقه‌ای خلاف مطبوع آمریکا و رژیم صهیونیستی پیش رفته است. صرف فعل «ما می‌توانیم» ثمره پیشرفت‌های مختلف بوده است و بدون شک با تمسک به همین راهکار می‌توانیم آینده بهتری را برای نسل‌های آینده محقق کنیم.
کد خبر: ۳۲۸۶۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲ - 20January 2019

به گزارش خبرنگار بین الملل دفاع پرس، زهرا مصطفوی رئیس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین در نهمین همایش غزه نماد مقاومت اظهار داشت: این همایش که نهمین همایش غزه نماد مقاومت در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار می‌شود. انقلابی که به گفته محققین و کارشناسان تواست نقطه عطفی در مسائل منطقه و حتی در سطح بین الملل تاثیر مستقیم و غیر مستقیم داشته است.

وی در ادامه افزود: با مشکلاتی که در این 40 سال به انقلاب تحمیل شد؛ مردم ایران توانستند به موفقیت‌هایی هم دست پیدا کرده و از سویی دیگر در بحران‌های منطقه‌ای قدرت تاثیرگذاری خود را تثبیت کنند.

مصطفوی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران چهار دهه ایستاد و به اهداف خود دست یافته است.

دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت: فلسطین توانسته است معادلات منطقه‌ای را و محور مقاومت موازنه قدرت را تغییر دهند. محور مقاومت زنجیره‌ای است که فعال‌ترین بخش آن نوار غزه محسوب می‌شود که به نماد مقاومت تبدیل شده است.

دولت آمریکا که مهمترین حامی رژیم صهیونیستی است، در عراق، سوریه و افغانستان با شکست‌های سنگینی مواجه شده است. معامله قرن از سوی صهیونیست‌ها و شیطان بزرگ در منطقه پیگیری می‌شد که آن هم در همان ابتدا به شکست انجامید.

در طول این 40 سال تحولات منطقه‌ای خلاف مطبوع آمریکا و رژیم صهیونیستی پیش رفته است. صرف فعل «ما می‌توانیم» ثمره پیشرفت‌های مختلف بوده است و بدون شک با تمسک به همین راهکار می‌توانیم آینده بهتری را برای نسل‌های آینده محقق کنیم.

انتهای پیام/441

نظر شما
پربیننده ها